کشور چین برای مهار کرونا در کنار ایران باقی خواهد ماند

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، چانگ هووا سفیر جمهوری خلق چین صبح امروز در نشست با دبیر کل جمعیت هلال ایران گفت: ایران جزو اولین کشورهایی بود که در زمان شیوع کرونا در چین، با ارسال ماسک های بهداشتی به ما یاری کرد. در حال حاضر نیز با شیوع کرونا در ایران ما نیز در کنار دوستان ایرانی خود باقی خواهیم ماند و باور داریم که ایرانیان می توانند با مدیریت از این بحران عبور نمایند. ما نیز یک تیم متخصصان پزشکی به ایران فرستادیم تا از آنها حمایت کنیم.

کشور چین برای مهار کرونا در کنار ایران باقی خواهد ماند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چانگ هووا اضافه نمود: ما باور داریم که پس از مقابله با این ویروس روابط دو کشور می تواند وارد مرحله جدیدی گردد. مردم چین در مبارزه با کرونا خوشبختانه نتایج خوبی به دست آورده اند. به طور کلی این ویروس در چین در کنترل است و ما اطمینان داریم می توانیم کرونا را شکست دهیم. تجربیات چینی ها در برابر این ویروس می تواند به کشورهای دیگر نیز یاری کند. متخصصان حاضر در ایران عالی رتبه ترین متخصصان در حوزه کنترل و درمان ویروس هستند و می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم. امیدواریم با یاری جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ این ویروس را مهار کنیم.

وی اضافه نمود: مردم چین برای مقابله با این ویروس طبق توصیه پزشکان و دولت، دائماً از ماسک استفاده می نمایند و علاوه بر خود قرنطینه ای در منازل، دست های خود را به صورت مکرر می شویند. مرکز مدیریت ویروس چین اقدامات زیادی را انجام داده است. رعایت بهداشت فردی از سوی مردم بسیار مهم است و بر اساس آمارها میزان مبتلایان طی هفته گذشته به شدت کاهش یافته است.

وی ادامه داد: تا به امروز هیچ داروی قطعی برای این بیماری نداریم و تنها بعضی داروها می توانند بر فرایند درمان تأثیر مثبت داشته باشند. ما اغلب از داروهای سنتی چینی استفاده نموده ایم و طبق نتایج این داروها تا حدودی نتیجه مثبت داشته و از شدت یافتن بیماری جلوگیری می نماید.

سفیر جمهوری خلق چین در ایران، گفت: شیوع این ویروس موجب همکاری بیشتر ایران و چین شده و خواهد شد و دولت ایران نیز پیش تر همدردی خود با چین را اعلام نموده بود. شعار قوی باش چین، قوی باش ایران نیز مؤکد این موضوع است. چین و ایران در ادوار مختلف تبادل خوبی داشته و بیش از 2 هزار سال است که ملت های ما با هم ارتباط دارند. روابط ما یک مشارکت راهبردی است البته این ویروس بر همکاری ما در زمینه گردشگری تأثیر منفی داشته اما باور داریم که با همکاری دو کشور می توانیم کرونا را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2762

به "کشور چین برای مهار کرونا در کنار ایران باقی خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور چین برای مهار کرونا در کنار ایران باقی خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید