مشارکت 3 هزار و دویست میلیارد تومانی دولت در پروژه های خیری، نام مدارس خیر ساز بر اساس نظر خیرین معین گردد

به گزارش انوار بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر آموزش وپرورش در نشست با خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با اشاره به مشارکت 3 هزار و دویست میلیارد تومانی دولت در پروژه های خیری اظهار کرد: نام مدارس خیر ساز، بر اساس نظر خیرین معین می گردد.

مشارکت 3 هزار و دویست میلیارد تومانی دولت در پروژه های خیری، نام مدارس خیر ساز بر اساس نظر خیرین معین گردد

به گزارش سرویس اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در سفر به استان اصفهان و در نشست صمیمی با اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از رشد 300 درصدی مشارکت خیرین ابراز خرسندی کرد و گفت: سه هزار و 200 میلیارد تومان سهم دولت در تکمیل پروژه های خیری و مشارکتی در امسال است

وزیر آموزش و پرورش تاکید نمود: نام مدارس باید بر اساس نظر خیرین معین گردد.

رضا منزوی، خیر مدرسه ساز در این نشست، اظهارکرد: بعضی از پروژه های خیرساز احتیاج به تزریق منابع به وسیله دولت دارد، لذا برای تکمیل این پروژه ها به احتیاج به مشارکت دولت و وزارت آموزش و پرورش داریم.

محمدصافی دستجردی، نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، در این نشست اظهار کرد: امروز جامعه با توجه به شرایط مالی کشور برای ساخت مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی به یاری دولت آمده اند و در شرایط بحرانی کرونا دولت با یاری خیرین و مردم توانست بر مسائل فائق آید.

وی ادامه داد: تعمیر و نگهداری مدارس احتیاجمند نگاه تخصصی است، بنابراین ضروری است روش های نگهداری مدارس و واحدهای آموزشی در قالب شیوه نامه هایی، به مدیران این واحدها ابلاغ گردد، لذا تعمیرات مدارس باید با جدیت به وسیله اداره کل های نوسازی مدارس دنبال گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 13905

به "مشارکت 3 هزار و دویست میلیارد تومانی دولت در پروژه های خیری، نام مدارس خیر ساز بر اساس نظر خیرین معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 3 هزار و دویست میلیارد تومانی دولت در پروژه های خیری، نام مدارس خیر ساز بر اساس نظر خیرین معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید