فرانسه برای برطرف بحران ماسک، در حال رایزنی با دیگر کشورها است

به گزارش انوار بلاگ، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه اعلام نمود، پاریس در حال رایزنی با دیگر کشورها به منظور خریداری کردن ماسک و تجهیزات پزشکی است.

فرانسه برای برطرف بحران ماسک، در حال رایزنی با دیگر کشورها است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر خارجه فرانسه ضمن تایید رایزنی های پاریس با دیگر کشورها برای خریدن ماسک و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا از کوشش برای بازگرداندن 130 هزار فرانسوی به کشور اطلاع داد.

به گزاشر رویترز، ژان ایو لودریان گفت، دولت این کشور در کوشش است بازگرداندن 130 هزار نفر از اتباع فرانسوی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها و تعطیلی خطوط هواپیمایی نتوانسته اند به کشور برگردند را تسهیل کند.

او به شبکه رادیویی فرانس اینفو گفت: اصل بنیادین درباره این 130000 نفر این است که ما خواستار بازگرداندنشان هستیم اما از آنها می خواهیم آرامش داشته و شکیبا باشند.

وزیر خارجه فرانسه از رایزنی ها با دیگر کشورها برای خریداری کردن ماسک و دیگر تجهیزات برای پرسنل پزشکی فرانسه اطلاع داد تا نقایص موجود در این کشور در زمینه مقابله با ویروس کرونا رفع گردد.

طبق گزارش ها، فرانسه روز پنجشنبه (دیروز) یک میلیون عدد ماسک از چین دریافت نموده است.

وزیر خارجه فرانسه در این باره گفت: واقعیت این است که بسیاری از این تجهیزات همانهایی است که ما برایشان (قبلا) فرستاده بودیم.

وی البته تایید کرد که فرانسه در حال رایزنی با چندین کشور از قبیل چین برای خرید ماسک و دیگر تجهیزات است.

پیشتر در خبرها آمده بود که شیوع ویروس کرونا در فرانسه باعث ایجاد بحران در زمینه ماسک و مواد ضد عفونی کننده شده است (جزئیات بیشتر).

ظرف 24 ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا 108 نفر در فرانسه جان باختند و مرگ و میر بر اثر این ویروس در مجموع به 372 نفر و میزان مبتلایان به 10996 رسیده است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3372

به "فرانسه برای برطرف بحران ماسک، در حال رایزنی با دیگر کشورها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه برای برطرف بحران ماسک، در حال رایزنی با دیگر کشورها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید