علی نژاد خسارات خانه کشتی شهید صدرزاده را از نزدیک آنالیز کرد

به گزارش انوار بلاگ، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در خانه کشتی شهید صدرزاده، به آنالیز خسارات ناشی از آتش سوزی این محل ورزشی پرداخت.

علی نژاد خسارات خانه کشتی شهید صدرزاده را از نزدیک آنالیز کرد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مهدی علی نژاد ظهر امروز (سه شنبه) در محل فدراسیون کشتی حضور یافت و با رئیس این فدراسیون ملاقات کرد.

علی نژاد ابتدا با حضور در محل خانه کشتی شهید صدرزاده، از نزدیک خسارات وارد شده به این خانه کشتی را که روز شنبه دچار آتش سوزی شده بود، آنالیز کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این بازدید، توضیحاتی را در خصوص چگونگی آغاز حریق در این سالن و نیازمندی های این سالن به دلیل فرسوده بودن آن عنوان نمود.

معاون وزیر ورزش و جوانان پس از آنالیز محل دچار حادثه گفت: خوشبختانه آتش سوزی قبل از اینکه به دیگر نقاط سالن سرایت کند، مهار شد و از پیش آمدن یک حادثه عظیم، جلوگیری به عمل آمد.

در ادامه این حضور، معاون وزیر ورزش و جوانان از خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، محل اصلی تمرین تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی عظیمسالان که سال گذشته توسط فدراسیون کشتی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته بود، بازدید کرد و از نزدیک ناظر امکانات مهیا شده در این خانه کشتی بود.

همچنین جلسه ای یک ساعته بین علی نژاد و علیرضا دبیر در خصوص برنامه های جاری فدراسیون کشتی، مسائل بودجه ای، مسائل اقتصادی، کارهای در دست اقدام و پیش روی کشتی کشور از جمله حضور قدرتمند تیم های ملی در المپیک توکیو برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4308

به "علی نژاد خسارات خانه کشتی شهید صدرزاده را از نزدیک آنالیز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد خسارات خانه کشتی شهید صدرزاده را از نزدیک آنالیز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید