حضور دنیامالی در جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا

به گزارش انوار بلاگ، نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا به منظور حضور در اجلاس هیئت اجرایی این کنفدراسیون راهی مالزی می شود.

حضور دنیامالی در جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، هیات اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا 26 فروردین در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود و یکی از اجلاس های مهم کنفدراسیون آسیا به حساب می آید.

بر همین اساس احمد دنیامالی عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی، نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون راهی مالزی می شود.

بررسی و تطبیق اساسنامه کنفدراسیون قایقرانی آسیا با آخرین نسخه اساسنامه فدراسیون جهانی قایقرانی که با مدیریت دنیامالی و همکاری یک گروه ایرانی انجام شده از مهمترین محورهای این جلسه خواهد بود.

در این جلسه فعالیت های انجام شده به دیگر اعضای هیئت اجرایی جهت تصویب ارائه و به فدراسیون های ملی عضو کنفدراسیون آسیا ارسال خواهد شد. با توجه به میزبانی ژاپن در المپیک 2020 جلسه پیش رو به دلیل طرح آخرین گزارش های مربوط به این رویداد مهم برای اعضای آسیایی فدراسیون جهانی قایقرانی بسیار حائز اهمیت است.

ارزیابی فنی پیست رشته های المپیکی قایقرانی (کانواسپرینت و کانواسلالوم) در المپیک 2020 توکیو، بررسی جوانب مختلف برگزاری رویدادهای آزمایشی و اطمینان از لحاظ شرایط فنی و تجهیزاتی المپیک پیش رو از نکات مهم مورد بحث خواهد بود.

بحث بودجه و مسائل بازاریابی کنفدراسیون نیز از دیگر مسائل مهمی است که مورد بحث قرار خواهد گرفت.

سال 2019 برای کنفدراسیون قایقرانی آسیا به دلیل تنوع رویدادهایی که در سطح قاره برگزار خواهد شد سالی مهم و تاثیرگذار است و اعضای هیئت اجرایی نیز به دلیل انجام هماهنگی های مربوطه سالی پرکار خواهند داشت.

کنفدراسیون قایقرانی آسیا سالیانه دوبار جلسه هیئت اجرایی و یک بار هم جلسه هیئت رئیسه را برگزار می کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1430

به "حضور دنیامالی در جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دنیامالی در جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون قایقرانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید