برگزاری مجمع عمومی فدراسیون هندبال و قول معاون وزیر ورزش برای پرداخت بودجه

به گزارش انوار بلاگ، مجمع عمومی فدراسیون هندبال عصر امروز (یکشنبه) برگزار گردید.

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون هندبال و قول معاون وزیر ورزش برای پرداخت بودجه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجمع عمومی فدراسیون هندبال امروز در دو نوبت برگزار گردید. در نوبت صبح پاکدل رئیس فدراسیون، نواب رئیس و محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون به همراه تمام روسای هیئت های استانی و کمیته ها حضور داشتند و عملکرد فدراسیون در 8 ماه اخیر و فعالیت های کمیته ها و سفر جهانی پاکدل به سوئد آنالیز شد.

پاکدل خاطرنشان کرد که در بهمن ماه مربی بین المللی هندبال از جمهوری چک برای برگزاری کلاس درجه D هندبال راهی ایران می گردد. این دوره برای نخستین بار در ایران برگزار می نماید. حضور این سرمربی پس از رایزنی های علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و در حاشیه اجلاس جهانی سوئد انجام شده است .

در جلسه نوبت عصر کیکاووس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش حضور داشتند و کلیات مباحث اقتصادی سال 97 فدراسیون آنالیز و مورد تایید اعضای مجمع نهاده شد.

سعیدی از طرف صالحی امیری از شرایط هندبال ابزار رضایت کرد و گفت: از نزدیک شاهد اتفاقات قطر بودیم و حیف شد نتوانستید جواز حضور در المپیک را کسب کنید، چرا این تیم با شکست کره جنوبی خود را ثابت کرد.

احمدی نیز گفت: 54 درصد بودجه سال 98 تا سرانجام سال جاری واریز می گردد، به ویژه اینکه تیم هندبال رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1845

به "برگزاری مجمع عمومی فدراسیون هندبال و قول معاون وزیر ورزش برای پرداخت بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی فدراسیون هندبال و قول معاون وزیر ورزش برای پرداخت بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید