سرمایه گذاری مشترک قزوین و کشور چین توسعه یابد

به گزارش انوار بلاگ، سرپرست امور مالی استانداری قزوین گفت: کشور چین در زمان تحریمهای ظالمانه همیشه در کنار ملت ایران بود و این موجب تسهیل در زمینه سرمایه گذاری مشترک بین این کشور و استان قزوین می گردد.

سرمایه گذاری مشترک قزوین و کشور چین توسعه یابد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، عباسعلی درافشانی ظهر امروز در نشست با هیئت تجاری کشور چین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار گردید گفت: کشور چین در زمان تحریمهای ظالمانه همیشه در کنار ملت ایران بود و این موجب تسهیل در زمینه سرمایه گذاری مشترک بین این کشور و استان قزوین خواهد شد.

وی با تشریح ظرفیت ها و پتاسیل های موجود در استان قزوین در بخش های کشاورزی -صنعت -معدن -گردشگری گفت: در آینده شاهد همکاری های بهتری در سایر زمینه ها با کشور چین خواهیم بود.

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین اضافه نمود : استان قزوین با بیش از 14 شهرک و ناحیه صنعتی و وجود زیرساخت های لازم جهت سرمایه گذاری صنعتی فرصت خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می گردد .

درافشانی نزدیکی به بازار پایتخت و اتصال خطوط ریلی و جاده ای به 13 استان از دیگر مزیت های استان قزوین در جذب سرمایه گذار خارجی مطرح کرد که باید مورد توجه هیئت های تجاری خارجی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: وجود معادن سیلیس با خلوص بالا زمینه خوبی را برای سرمایه گذاری در فراوری شیشه فراهم نموده است.

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین از رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در خواست کرد مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، اولویت های سرمایه گذاری و مشوق های مربوطه را به هیئت چینی معرفی کند.

کشور چین آماده همکاری در زمینه فراوری شیشه در استان قزوین است

مدیرعامل شرکت نوریونکو چین نیز گفت: شرکت فراوریکننده شیشه نوریونکو چین آماده همکاری همه جانبه در زمینه فراوری شیشه در قزوین است که امیدواریم بستر این همکاری ها فراهم و توسعه یابد.

کنگ کوئیل گفت: استان قزوین از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای در عرصه های مختلف همچون گردشگری، صنعت، فراوری انواع کالا و کشاورزی برخوردار بوده که این مهم بستر سرمایه گذاری را فراهم می نماید.

وی ضمن معرفی شرکت نوریونکو، در زمینه نحوه همکاری توضیحاتی ارائه کرد و گفت:در راستای سرمایه گذاری در استان قزوین در زمینه های مختلف می توانیم همکاری و تعاملات مشترک داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت نوریونکو چین گفت: شرکت نوریونکو در زمینه سرمایه گذاری محدود و در تامین منابع اقتصادی مسئله ای نداشته و طرح سرمایه گذاری پیشنهادی را می توان مورد آنالیز قرار داد.

کنگ کوئیل با معرفی فراوریات این شرکت و بازار فراوریان آن در کشور چین گفت: شرکت فراوریکننده شیشه نوریونکو چین آماده همکاری همه جانبه در زمینه فراوری شیشه در قزوین است که امیدواریم بستر این همکاری ها فراهم و توسعه یابد.

وی از استاندار قزوین و سایر مسئولان استانی به منظور بازدید از شرکت نوریونکو کشور چین دعوت به عمل آورد تا بستر برای توسعه همکاری ها بین دو کشور فراهم گردد.

هیئت تجاری و سرمایه گذاری کشور چین پیرو هماهنگی های اجرا شده جهت سرمایه گذاری در زمینه فراوری شیشه به قزوین سفر نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2414

به "سرمایه گذاری مشترک قزوین و کشور چین توسعه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری مشترک قزوین و کشور چین توسعه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید