حاشیه های توئیتری بورس ، شایعه تمدید پذیره نویسی پالایشی یکم

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امروز با آغاز بازار شاخص کل 1.5 درصد رشد کرد اما در ادامه فرایند بازار از این رشد کاسته شد و رشد شاخص کل به نیم درصد رسید. همچنین به خاطر حمایت حقوقی های بازار سهام سهم های شاخص ساز مثبت بودند اما کلیت بازار و شاخص هم وزن منفی بودند.

حاشیه های توئیتری بورس ، شایعه تمدید پذیره نویسی پالایشی یکم

بعضی توئیت های مردم در رابطه با مثبت شدن بازار سهام طی 24 ساعت اخیر را در ادامه بخوانید:

وارن بافت در خصوص این روزا چیزی نگفته!

یکی از دلایل کاهش فشار فروش در #بورس بازگشایی مدارس است :)) ادمین ها و سهامداران رفتن سر کلاس

پس از اتفاقات اخیر و خروج سرمایه های سنگین از #بورس، این بازار تغییر ماهیت می دهد، سودهای یک شبه و نجومی دیگه دور از انتظار است و تقریبا هیچ سهمی قفل در صف خرید نمیشه، سرمایه گذاری بلند مدت جوابه و بازار جای افراد شکیبا خواهد بود

یکی از این اساتید #بورس می گفت بورس یه #تراول پنجاهی می ذاره جیب راستت یه تراول پنجاهی می ذاره جیب چپ بعدش یهو #شلوارت رو ازت میگیره :))))))

طبق آنالیز های کارشناسان اقتصادی-سیاسی #بورس حدفاصل نیمه دوم شهریور ماه تا نیمه اول مهرماه روزهای سیاه بورسی را برای سرمایه گذاران رقم خواهد زد.

کسی نکته ای چیزی از وارن بافت نداره بگه آروم شیم :)))

همچنان شاخص دولت یچیز را نشان می دهد شاخص ملت چیز دیگری را نشان می دهد شاخص به لطف فارس ، فولاد ، فملی مثبت ولی الباقی بازار منفی و به حال خود رها شده

همچنین کاربری با انتشار عکس زیر نوشته است: کاری که حقوقی با حقیقی تازه کار تو بورس میکنه

دوستم زنگ زده میگه وام ازدواجمو رفتم یه سهم خریدم تو ضررم حالا چیکارکنم گفتم مجدد ازدواج کن وام بگیر چون سهمت خوبه میانگین کم کن میاد بالا الانم دنبال مورد برا ازدواج هست 1.کسی رو سراغ دارید معرفی کنید 2.اصلا به ازدواج دوم وام میدن؟ 3.با ازدواج دوم موافقی یا نه؟

همواره در #بورس سود رو از دست دادن به مراتب آدم را بیشتر ناراحت می نماید تا این که از اول سود نکرده باشی!

خبرهای کوتاه بورسی

پس از توقف بعضی نمادهای پالایشی در طول فرصت پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم کانال تلگرام عرضه اولیه و بعضی کاربران خواستار تمدید زمان پذیره نویسی این صندوق تا زمان تعیین شدن تلکیف سهم های متوقف شده این صندق هستند.

در این کانال آمده است: مسئولین بازار سرمایه تا پایان پذیره نویسی صندوق پالایش یکم با نماد #پالایش زمان زیادی نمانده، و بیشتر مردم هم منتظر عملکرد 4 سهم پالایشی ها در بازار سرمایه هستند که فعلا متوقف شده، یا پذیره نویسی را تمدید کنید تا تکلیف سهام پالایشی تا زمان بازگشایی تعیین گردد یا اینکه اگر قرار بر تمدید نیست سرنوشت این 4 سهم را تعیین کنید. یا شاید هم می خواهید مردم بدون آنالیز و چشم بسته صندوق را خریداری نمایند. همانطور که طی این چند روز تعیین شد در این مدت استقبالی از این صندوق نشده و یا در بهترین حالت مردم منتظر آنالیز سهام 4 شرکت در روزهای آخر هستند که شرایط خرید یا عدم خرید خود را تعیین نمایند. پس لطفا در این خصوص شفاف سازی نمائید.

حمایت همه شرکت ها

علی صحرایی، مدیر عامل بورس تهران از حمایت همه شرکت های بورسی اطلاع داد اما به نظر می رسد این حمایت فقط به بعضی سهم های شاخص ساز محدود شده است در همین رابطه بعضی کاربران فضای مجازی به این خبر واکنش نشان داده اند.

متن خبر را در ادامه بخوانید:

حمایت به سهام همه شرکت ها تعمیم می یابد

علی صحرایی گفت: قرار نیست از چند نماد خاص صرفا حمایت به عمل آید و نماد ها و شرکت های دیگری هم قرار است طی روزهای آینده مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرعامل بورس تهران گفت: مشکل فعلی ما نقدشوندگی بازار است؛ این خبر خوش را به سهامداران می دهیم که طی روزهای آینده سایر صنایع که تا به امروز مورد حمایت قرار نگرفته اند در دستور کار بورس خواهد بود.

در همین رابطه کانال تلگرام اتاق سهام با انتشار تصویر زیر نوشته است: حمایت یا خیانت؟ حقوقی های خریدار دیروز امروز در نقش فروشنده ظاهر شدن.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5769

به "حاشیه های توئیتری بورس ، شایعه تمدید پذیره نویسی پالایشی یکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های توئیتری بورس ، شایعه تمدید پذیره نویسی پالایشی یکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید