طراحی ویلای مدرن کوچک: تاکید دولت باغچلی بر ضرورت اس، 400ها برای ترکیه

به گزارش انوار بلاگ، رهبر یکی از احزاب سیاسی اصلی ترکیه امروز (سه شنبه) از تغییر رفتار آمریکا با کشورش در پی خرید سامانه موشکی اس-400 روسیه به وسیله آنکارا انتقاد کرد؛ سامانه ای که به گفته او برای دفاع و حاکمیت کشورش ضروری است.

طراحی ویلای مدرن کوچک: تاکید دولت باغچلی بر ضرورت اس، 400ها برای ترکیه

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دولت باغچلی، رهبر حزب حرکت ملی گرای ترکیه (MHP) در جریان نشست یک گروه پارلمانی در شهر آنکارا تاکید نمود، دولت بایدن رئیس جمهوری آمریکا به سبب موضعش در قبال چند مساله از جمله تامین سامانه اس-400 از جانب روسیه به وضوح هیچ احساس خوبی نسبت به ترکیه ندارد.

او اضافه نمود: بگذارید اگر دولت آمریکا اطلاع ندارد به شما بگویم ترکیه خیلی بیشتر از آنها به حقوق بشر احترام می گذارد.

دولت باغچلی متذکر شد: مساله اس-400 در چارچوب حدود و مرزهای حاکمیتی واقع شده است و بی ملاحظگی هر کسی که برای ترکیه در قبال این مساله جهت مشخص کند، بی پاسخ نخواهد ماند.

در سال 2019، واشنگتن اعلام نمود ترکیه را از برنامه تامین جنگنده های رادارگریز اف-35 به تلافی خرید اس-400 به وسیله آنکارا کنار می گذارد. ترکیه این سامانه دفاعی روسیه را پس از مخالفت آمریکا با دادن موشک های پاتریوت خریداری کرد.

آمریکا ادعا کرد که این سامانه روسی یک خطر امنیتی است. با این حال، ترکیه تاکید نمود که اس-400 در سیستم های ناتو ادغام نخواهد شد و بنابراین هیچ تهدیدی برای این ائتلاف یا تسلیحات آن ایجاد نخواهد کرد. آنکارا بعلاوه بارها پیشنهاد تشکیل کمیسیونی برای شفاف سازی مسائل فنی این موضوع را داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11586

به "طراحی ویلای مدرن کوچک: تاکید دولت باغچلی بر ضرورت اس، 400ها برای ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای مدرن کوچک: تاکید دولت باغچلی بر ضرورت اس، 400ها برای ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید