انتقاد عجیب نخست وزیر پاکستان از شرایط منچستریونایتد

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش میرور، عمران خان، نخست وزیر پاکستان ضمن مقایسه ای عجیب به هری مگوایر و اوله گنار سولسشایر در رهبری منچستریونایتد انتقاد کرد.

انتقاد عجیب نخست وزیر پاکستان از شرایط منچستریونایتد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

خان بازیکن سابق کریکت از زمان تصدی مسئولیت در سال 2018 تا به امروز یک رهبر فعال، اما جنجالی در پاکستان بوده است.

کاپیتان برنده جام جهانی کریکت 1992 با اشاره به یونایتد، که ادعا می نماید دارای جمعیتی سه برابر پاکستان است، از تصمیم های مختلف خود دفاع نموده است. او اصرار دارد که نسبت به هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد و اوله گنار سولسشایر سرمربی این تیم کار بدتری انجام نمی دهد.

خان گفت: تخمین زده می گردد که منچستر یونایتد 660 میلیون طرفدار دارد و این تیم هری مگوایر را به عنوان کاپیتان و رهبر خود داشته است. آیا می توانید تصور کنید که مگوایر یا اوله گنار سولسشایر بگویند نگران نباشید، مسئله ای نیست. سپاسگزار باشید که رهبر شما کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی بوده است. 220 میلیون پاکستانی با رهبری عمران خان باید به فکر 660 میلیون طرفدار منچستریونایتد باشند که هری مگوایر را به عنوان کاپیتان خود دارند. آن ها در هیئت مدیره پشت در های بسته تصمیمات مضحکی می گیرند و شما باید آن ها را توجیه کنید. من نیز با همین موضوع سر و کار داشته ام. با این حال، احتمالاً سولسشایر یا مگوایر قبل از من برکنار خواهند شد. آیا شما حرکتی علیه مگوایر و سولسشایر یا هیئت مدیره می بینید؟

منبع: فرارو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 6271

به "انتقاد عجیب نخست وزیر پاکستان از شرایط منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عجیب نخست وزیر پاکستان از شرایط منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید