آیا مدیران صدا و سیما مقابل هتاکی کارگردان کوتاه می آیند

به گزارش انوار بلاگ، تا چه زمانی باید افرادی که به وسیله رسانه ملی به نان و نوایی رسیده و یا شهرتی دست و پا نموده اند علیه اعتقادات یک ملت لب به سخن بگشایند؟

آیا مدیران صدا و سیما مقابل هتاکی کارگردان کوتاه می آیند

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران، تصاویری از اظهارات هتاکانه عجیب علی ملاقلی پور خطاب به رهبرانقلاب، کارگردان سریال کتونی زرنگی در فضای مجازی منتشر شده که با واکنش های انتقادی بسیاری از کاربران فضای مجازی روبرو شد. در همین باره شبکه سه سیما بلافاصله بعد از ایجاد این حواشی خبر از توقف پخش سریال جدید این کارگردان داد.

در مطلب منتشر شده از ملاقلی پور وی به طور صریح و علنی رهبر معظم انقلاب را با عباراتی هتاکانه توصیف می نمایند که تکرار این اظهارات وقیحانه حتی برای بیان عمق این جسارت توجیهی ندارد.

ساعاتی بعد هم ملاقلی پور که با واکنش کاربران فضای مجازی و البته خبر خروج سریالش از کنداکتور شبکه سه روبرو شده بود، ضمن تائید این اظهارات هتاکانه مطلبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد که متن آن را در ادامه خواهید خواند:

از دیشب حوالی پخش سریال کتونی زرنگی بعضی کامنت ها و بحث های فضای مجازی که گاهی در فضای احساسی رقم می خورد در بعضی فضاها دست به دست شده و جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم!

سابقه مستندسازی بنده نشان می دهد که مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم آن هم به واسطه سال ها مطالعات تاریخی سیاسی که علاقه همیشگی بنده است و بارها کتب مختلف در این باب را در صفحه شخصی به علاقه مندان به تاریخ و سیاست و انقلاب اسلامی معرفی کردم.

البته نکات و نقدها و اختلاف سلیقه های شخصی هم در این موارد دارم اما اینها باعث نمی گردد که هیچگاه در مقابل اسلام بایستم. گاهی جدل های درون انقلاب اسلامی نباید باعث گردد دچار دوگانگی شویم. می دانم بعضی کامنت ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی هواداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذرخواهی می کنم.

البته اینقدر توان تشخیص دارم که رخت چرک ها را جلوی غریبه ها نشویم و با تمام اعتقادات خاص و نقدهام بارها در مناظره های سیاسی شکل گرفته پس از مستند جنجالی راه طی شده که با افراد نهضت آزادی داشتم از آقای خامنه ای در مقابل جریان های کمونیست و لیبرال دفاع کردم که گواه این حرف مناظره های بنده در دانشگاه شریف و دانشکده پرستاری شهید بهشتی و جشنواره عمار هست. اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت دلیل بر این نیست که من بیرون خانه ایستاده ام....

اما درباره این ماجرا چند نکته قابل بیان است:

1. صداوسیما جدای از آنکه باید جلوی پخش فیلم ساخته شده این کارگردان بی خرد و البته هتاک را بگیرد.

2. تا چه زمانی باید افرادی که به وسیله رسانه ملی به نان و نوایی رسیده و یا شهرتی دست و پا نموده اند علیه اعتقادات یک ملت لب به سخن بگشایند؟ دقت مدیران صداوسیما قرار است چه زمانی کاملا برقرار گردد؟

3. چرا نباید گزینش دقیقی در این میان باشد تا معتقدان واقعی به آرمان های اسلام و انقلاب سرکار بیایند و از این طریق تولیدات لازم را داشته باشند. نگاه به صداوسیما به عنوان منبع درآمد یا دریچه کاسبی آفتی است که در بعضی اوقات مانند همین موضوع رخ نمایی می نماید.

4. این تصور شکل گرفته که بعضی به اصطلاح هنرمندان هتاکی را به اوج می رسانند و بعد با تعدیل مواضع و یا سکوت مقطعی دوباره از مواهب صداو سیما بهره می برند. سوال اساسی این است که مدیران صدا و سیما با عقب نشینی های غیرصادقانه هنرمندان پرحاشیه، سادلوحانه قانع می شوند یا فقط کوشش دارند اوضاع کمی عادی گردد و نه سیخ بسوزد و نه کباب؟! آینده کاری و نحوه روبرو با ملاقلی پور هتاک جواب این مسایل را به زودی خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2343

به "آیا مدیران صدا و سیما مقابل هتاکی کارگردان کوتاه می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مدیران صدا و سیما مقابل هتاکی کارگردان کوتاه می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید