90 درصدمبتلایان به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته اند

به گزارش انوار بلاگ، مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی اظهار داشت که پس از 4 ماه شیوع کرونا، نرخ بهبودی بیماران مبتلا به این ویروس به 90 درصد رسیده است.

90 درصدمبتلایان به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته اند

این مرکز روز سه شنبه گزارش کرد اولین مورد ابتلا به کرونا در کره جنوبی روز 20 ژانویه اعلام شد و شمار کل آنها اکنون به 11 هزار و 65 نفر رسیده است.

بر این اساس تا به امروز 9 هزار و 904 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا بهبود یافته اند که این رقم نزدیک به 90 درصد از کل شمار بیماران کرونایی در این کشور است.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در کره جنوبی خاطر نشان کرد که در خاتمه ماه درصد بهبود 50 بود اما در روز 12 آوریل این رقم از مرز 70 درصد عبور کرد و حالا به 90 درصد رسیده است.

این مرکز کماکان از مردم خواسته است تدابیر بهداشتی و پزشکی و پروتکل های ذی ربط از جمله فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند تا مبادا ابتلای خوشه ای به بیماری بار دیگر باعث گسترش همه گیری گردد.

دولت اعلام نموده است که در خلال 24 ساعت گذشته فقط 15 نفر دیگر در کره جنوبی به بیماری مبتلا شده اند و ابتلای خوشه ای که از هفته گذشته در مراکز تفریحی آغاز شده بود، تا حد چشمگیری مهار شده است.

از روز چهارشنبه دبیرستان های کره جنوبی بازگشایی می گردد و دانش آموزان دیگر مقاطع تحصیلی تا روز 8 ژوئن بتدریج به کلاس های درس باز می گردند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4653

به "90 درصدمبتلایان به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصدمبتلایان به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید