ویژگی های توئیتر در سیستم عامل مک ارتقا می یابد

به گزارش انوار بلاگ، توئیتر به کاربران سیستم عامل مک اظهار داشت دیگر لازم نیست جدول زمانی نرم افزار این شبکه اجتماعی را برای دیدن آخرین توئیت ها به صورت دستی تنظیم نمایند.

ویژگی های توئیتر در سیستم عامل مک ارتقا می یابد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از آی مور، دیگر لازم نیست کاربران سیستم عامل مک توئیت های موجود نرم افزار توئیتر خود را به صورت دستی بروزرسانی یا جدول زمانی برای آن تنظیم نمایند زیرا مهندسان شرکت توئیتر ویژگی جدیدی را به شبکه اجتماعی هماهنگ با سیستم عامل مک اضافه نموده اند که بر اساس آن نرم افزار به صورت اتوماتیک آخرین توئیت ها را نمایش می دهد.

یکی از مشکلاتی که همیشه کاربران توئیتر در سیستم عامل مک نسبت به آن اعتراض می کردند ناتوانی این برنامه برای نمایش آخریت توئیت های منتشر شده است. یعنی کاربران این شبکه اجتماعی در سیستم عامل مک باید در هر بار ورود به توئیتر وقت زیادی را صرف پیدا کردن آخرین توئیت ها می کردند.

مشکل نمایش داده نشدن آخرین توئیت ها در هر ورود به نرم افزار توئیتر تقریبا در هیچ کدام از سیستم عامل های دیگر به جز سیستم عامل مک وجود نداشته است. خاتمه این مشکل در سیستم عامل مک نیز رفع شده و حالا کاربران این شبکه اجتماعی به راحتی جدیدترین توئیت ها را مشاهده می نمایند.

توئیتر برای آن دسته از کاربران که علاقه ای به مشاهده آخرین توئیت ها ندارند نیز تنظیم های خاصی را در نظر گرفته است. کاربران سیستم عامل مک پس از ورود به توئیتر می توانند به قسمت تنظیمات رفته و نمایش اتوماتیک جدید ترین توئیت ها را فعال یا غیرفعال نمایند.

با توجه به ضریب نفوذ بالای توئیتر در بسیاری از کشورهای جهان این شبکه اجتماعی در زمینه های مختلف نقش مهمی را ایفا می نمایند و سیاست مداران زیادی برای بیان نظرهای خود از این شبکه اجتماعی استفاده می نمایند. از همین رو مدیران این شبکه اجتماعی می کوشند تا همیشه ویژگی های نرم افزار خود را ارتقا و رضایت کاربران را جلب نمایند.

4144/

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4139

به "ویژگی های توئیتر در سیستم عامل مک ارتقا می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های توئیتر در سیستم عامل مک ارتقا می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید