نشست مشترک هیأت های ایران و ترکمنستان در عشق آباد

به گزارش انوار بلاگ، نشست مشترک هیأت های رسمی ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه و با حضور نمایندگان وزارتخانه های نفت، راه و نیرو از ایران و بخش های ذیربط ترکمنستانی امروز در عشق آباد برگزار گردید.

نشست مشترک هیأت های ایران و ترکمنستان در عشق آباد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، همزمان با سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ا یران به عشق آباد، نشست مشترک هیأت های رسمی ایران و ترکمنستان به ریاست محمدجواد ظریف و رشید مردوف وزیران امور خارجه دو کشور و با حضور نمایندگان وزارتخانه های نفت، راه و نیرو از ایران و بخش های ذیربط ترکمنستانی امروز (دوشنبه) در محل وزارت خارجه این کشور برگزار گردید.

در این نشست پس از گفت وگو و گفتگوهای فنی و کارشناسی، در مورد مهمترین مسائل مالی و تجاری موجود بین دو کشور تفاهمات و پیشرفت های قابل ملاحظه ای حاصل شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیروز (یکشنبه) 22 اردیبهشت ماه در رأس هیأتی سیاسی و مالی به عشق آباد سفر کرد. او امروز ضمن دیدار با قربانقلی بردی محمداف رئیس جمهور ترکمنستان با رشید مردوف همتای ترکمنستانی خود ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و گفتگو قرار داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 46

به "نشست مشترک هیأت های ایران و ترکمنستان در عشق آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک هیأت های ایران و ترکمنستان در عشق آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید