نحوه استفاده از خدمات سامانه کارپوشه ملی ایرانیان برای افراد کم بضاعت

به گزارش انوار بلاگ، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت:24 درصد از مردم که توانایی استفاده از خدمات الکترونیکی کارپوشه ایرانیان را ندارند برای ارتباط با بخش خصوصی و استفاده از خدمات این بخش باید بر اساس تعرفه هایی که تعیین می شود مبالغی را پرداخت کنند.

نحوه استفاده از خدمات سامانه کارپوشه ملی ایرانیان برای افراد کم بضاعت

حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران، درباره میزان رضایت مردم از الکترونیکی شدن فعالیت های شرکت پست با سامانه کارپوشه ملی ایرانیان، اظهار کرد: موضوع پشتیبانی از این فعالیت تعهد دولتی است و به همین منظور ما عهده دار شروع این کار شدیم.

وی گفت: طبیعتا پشتیانی قوی و موثری از این فعالیت می شود.

نعمتی در خصوص اینکه تعرفه برای 24 درصد از مردم که دسترسی مناسب به اینترنت ندارند چگونه محاسبه می شود، گفت: تعرفه ها بر اساس وظایفی که دولت به پست محول کرده به صورت رایگان برای این افراد لحاظ می شود، البته این تعرفه رایگان به فعالیت ها و درخواست های این طیف از مردم در زمینه ارتباط با سازمان ها و نهادهای دولتی است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پست ادامه داد: 24 درصد از مردم که توانایی استفاده از خدمات الکترونیکی کارپوشه ایرانیان را ندارند برای ارتباط با بخش خصوصی و استفاده از خدمات این بخش باید بر اساس تعرفه هایی که تعیین می شود مبالغی را پرداخت کنند.

وی در انتها گفت: این مبالغ و تعرفه ها از طرف مراجع ذیصلاح قیمت گذاری می شود و تعرفه ها به اطلاع شهروندان می رسد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 95

به "نحوه استفاده از خدمات سامانه کارپوشه ملی ایرانیان برای افراد کم بضاعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه استفاده از خدمات سامانه کارپوشه ملی ایرانیان برای افراد کم بضاعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید