مرگ بیش از 40 بیمار کرونایی دیگر در پایتخت روسیه

به گزارش انوار بلاگ، در مسکو، به عنوان کانون اصلی شیوع بیماری کرونا در روسیه، 41 بیمار دیگر جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور از 650 نفر گذشت.

مرگ بیش از 40 بیمار کرونایی دیگر در پایتخت روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پایتخت روسیه شب گذشته گفت که در مسکو 41 بیمار مبتلا به بیماری کووید-19 جان خود را از دست دادند.

در این گزارش آمده است که در میان متوفیان افرادی در رده سنی 34 الی 92 ساله دیده می شوند. بیشتر بیماران درگذشته مبتلا به بیماریهای مزمن دیگری هم بودند.

روز پنج شنبه نیز شمار تلفات ویروس کرونا در پایتخت روسیه به 37 نفر رسید.

روز جمعه این ستاد اعلام کرده بود که در روسیه طی 24 ساعت گذشته ، 5 هزار و 849 مورد جدید بیماری کرونا را تأیید کرده است تا درمجموع 68 هزار و 622 نفر در 85 منطقه این کشور به ویروس کرونا آلوده شدهاند. طی روز گذشته 60 بیمار فوت کردند تا مجموع قربانیان به 615 نفر برسد و در عین حال 677 بیمار هم طی یک روز بهبود یافتند و در کل شمار بهبود یافتگان 5 هزار و 568 نفر افزایش یافت.

مردم روسیه از محدودیت های طرح مبارزه با کرونا خسته شده اند

تاتیانا گلیکووا معاون نخست وزیر روسیه شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی یادآور شد که شهروندان این کشور از محدودیت های اعمال شده برای مبارزه با ویروس کرونا خسته شده اند، ولی بسیار مهم است ارزیابی دقیقی درباره کاهش احتاقتصادی اقدامات محدود کننده انجام شود.

وی گفت: ما یک ماه است که در شرایط محدودیت زندگی می کنیم و مسلماً مردم از این شرایط خسته شده اند. البته این نکته مهم است که چه زمانی می توانیم اقدامات محدود کننده را کاهش دهیم.

معاون نخست وزیر افزود که هدف این است که در صورت بهبود شرایط، این محدودیت ها سریعا لغو شوند، برای اینکه می دانیم که هرگونه اقدامات محدود کننده باعث رکود در اقتصاد، کندی در رشد اقتصادی و خستگی روانی مردم می شود و نگرانی ها در این رابطه کاملاً جدی است.

­­

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4402

به "مرگ بیش از 40 بیمار کرونایی دیگر در پایتخت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ بیش از 40 بیمار کرونایی دیگر در پایتخت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید