قاسمی خطاب به آنهایی که با فشارهای آمریکا علیه ایران همراه شده اند؛ شرمسار تاریخ نشویم

به گزارش انوار بلاگ، بهرام قاسمی خطاب به آنهایی که با فشارهای آمریکا علیه ایران آن هم در بحبوحه مبارزه مردم ایران با کرونا همراه شده و بر این فشارها می افزایند، گفت: این روزها نیز می گذرد، شرمسار تاریخ نشویم.

قاسمی خطاب به آنهایی که با فشارهای آمریکا علیه ایران همراه شده اند؛ شرمسار تاریخ نشویم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در مطلبی که در صفحه توئیتر سفارت ایران در فرانسه منتشر شد با اشاره به آنهایی که این روزها با فشارهای آمریکا علیه ملت ایران همراه شده اند، عنوان کرد: این روزها نیز می گذرد! در بحبوحه مبارزه مردم ایران با کرونا که صرفا با اتکا به توان و داشته های ملی صورت می پذیرد، برخی به جای درک موقعیت و مساعدت به ایرانیان، در تبعیت از فشارهای حداکثری آمریکا خواسته یا ناخواسته به بهانه های واهی به این فشارها می افزایند. شرمسار تاریخ نشویم!

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اخیرا در پیامی توئیتری با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور آمریکا نوشت: دونالد ترامپ کینه توزانه و با هدف خشکاندن منابع مورد نیاز ایران برای جنگیدن با کووید 19 (ویروس کرونا)، در حال تشدید تحریم های غیر قانونی ایالات متحده است، در حالی که شهروندان ما دارند از این (ویروس) جانشان را از دست می دهند.

وزیر خارجه ایران افزود: جهان دیگر نمی تواند در حالی که تروریسم اقتصادی ایالات متحده با تروریسم پزشکی پیوند خورده است، ساکت بماند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3068

به "قاسمی خطاب به آنهایی که با فشارهای آمریکا علیه ایران همراه شده اند؛ شرمسار تاریخ نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی خطاب به آنهایی که با فشارهای آمریکا علیه ایران همراه شده اند؛ شرمسار تاریخ نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید