فیس بوک دوباره به میز مذاکره با استرالیا برگشت

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نخست وزیر استرالیا اعلام نمود فیس بوک دوباره مذاکرات با دولت این کشور را درباره پرداخت هزینه به رسانه های محلی در ازای انتشار محتوا را شروع نموده است.

فیس بوک دوباره به میز مذاکره با استرالیا برگشت

این درحالی است که پنج شنبه هفته گذشته فیس بوک در اقدامی ناگهانی انتشار اخبار برای کاربران استرالیایی را متوقف کرد. همچنین کاربران کشورهای دیگر قادر به انتشار اخبار رسانه های استرالیایی نبودند.اقدام ناگهانی فیس بوک سبب حذف حساب های کاربری چند سازمان دولتی و بخش های اضطراری شد، به همین دلیل بسیاری از مقامات و سازمان های خیریه را خشمگین کرد.

در هرحال اسکات موریسون در یک کنفرانس خبری در این باره گفت: فیس بوک به طور آزمایشی دوباره با ما دوست شده است. خوشحالم این شبکه اجتماعی دوباره به میز مذاکره بازگشته است.

از سوی دیگر روز گذشته، جاش فرایدنبرگ وزیر خزانه داری استرالیا بیان کرد با مارک زاکربرگ (مدیر ارشد اجرایی فیس بوک) مصاحبه نموده و پیش بینی می گردد طی روزهای آینده این مذاکرات ادامه یابد. البته هنوز تعیین نیست این مذاکرات اجرا شده است یا خیر.

این درحالی است که سیمون میلنر مدیر بخش سیاست گذاری آسیا و اقیانوسیه فیس بوک در مصاحبه با روزنامه مورنینگ هرالد اعلام نموده بود این شرکت در 3 مورد به قانون رسانه های استرالیا معترض است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8390

به "فیس بوک دوباره به میز مذاکره با استرالیا برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک دوباره به میز مذاکره با استرالیا برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید