فرهادیان: سال 1400 برای تکواندو ایران شلوغ و پرکار است

به گزارش انوار بلاگ، تهران (پانا) - رییس سازمان تیم های ملی تکواندو سال جدید را سالی شلوغ و پرکار برای تکواندو ایران دانست.

فرهادیان: سال 1400 برای تکواندو ایران شلوغ و پرکار است

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: شروع سال جدید را خدمت همه مردم عزیز کشور به ویژه جامعه ورزش و خانواده بزرگ تکواندو تبریک عرض می کنم؛ شروع سال 1400 مصادف با اعیاد بزرگ شعبانیه شد که انشالله خیر و برکت این روزهای عزیز در زندگی مردم ساعی و جاری باشد.

وی در ادامه گفت: تیم های ملی در سال 1400، سال شلوغ و پرکاری را پیش رو خواهند داشت که با حضور در مسابقات مختلف تلاش می کنیم افتخارات ارزشمندی برای این رشته المپیکی کسب شود.

رییس سازمان تیم های ملی با اشاره به برنامه های پیش رو گفت: ما در روزهای ابتدایی سال مسابقات قهرمانی جهان پومسه را در برنامه داریم؛ مرحله اول آن در رده سنی نوجوانان، آزاد و خانواده به صورت آنلاین برگزار می شود و ما در این رقابت ها حضوری فعال خواهیم داشت چراکه مسابقات انتخابی را پیش از سال جدید برگزار و نفرات منتخب برای شرکت در این رویداد را معرفی کرده ایم.

فرهادیان در ادامه گفت: اردوی تیم های ملی تکواندو مردان و زنان و پاراتکواندو زنان از روز 7 فروردین ماه شروع خواهد شد و برای حضوری پرقدرت در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می شوند. همچنین تمرینات مردان ملی پوش پاراتکواندو از 15 فروردین شروع می شود. در ادامه مسابقات کسب سهمیه المپیک را در بخش بانوان در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم هر دو سهمیه موجود را بدست آوریم. همچنین در بخش پاراتکواندو بانوان این فرصت را در اختیار داریم که در رقابت های انتخابی قاره ای شرکت نماییم؛ امیدوارم در این بخش هم بتوانیم سهمیه پارالمپیک را کسب کنیم.

وی شرح داد: ما سال جدید باید در مسابقات قهرمانی آسیا، کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک، بازی های المپیک و پارالمپیک و قهرمانی جهان شرکت کنیم و در نتیجه سال بسیار شلوغی خواهد بود. انشاءالله همه تمهیدات لازم در نظر گرفته می شود تا در این رویدادها حضوری پیروز داشته باشیم.

رییس سازمان تیم های ملی گفت: ویروس کرونا هر روز به شکل متفاوتی ظاهر می شود اما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا همانند قبل اردوهای ایمنی را برپا کنیم. امیدوارم با تدابیری که اندیشیده شده تمرینات خوبی را برگزار و تکواندوکاران بتوانند در رقابت های پیش رو نتایج ارزشمندی کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: خدا را شکر در سال 1399 فدراسیون تکواندو از بحران کرونا سر بلند بیرون آمد و ما نیز در برگزاری اردوها توانستیم خیلی خوب عمل کنیم؛ امیدوارم در سال جدید هم با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم به همین شکل ادامه دهیم.

فرهادیان در انتها گفت: برای همه مردم عزیز ایران آرزوی پیروزیت دارم و انشالله در سال 1400 زندگی های متفاوت و سرشار از شادی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9044

به "فرهادیان: سال 1400 برای تکواندو ایران شلوغ و پرکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادیان: سال 1400 برای تکواندو ایران شلوغ و پرکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید