شورای برنامه ریزی در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش انوار بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشکیل شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری این اداره کل خبر داد.

شورای برنامه ریزی در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی سرپرست این اداره کل، امروز پنجشنبه 18 مرداد با اعلام این خبر ضرورت تشکیل این شورا را ارزیابی عملکرد و برنامه های اداره کل در حوزه های مختلف دانست.

او تاکید کرد: شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری بر اساس برنامه ششم توسعه و تحقق شعار اردبیل2020، بر قله گردشگری ایران ایجاد شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان متذکر شد: پنج کمیته مشورتی شامل کمیته میراث فرهنگی، صنایع دستی، آموزش، پژوهش و فن آوری، تبلیغات، بازاریابی و جشنواره ها و سرمایه گذاری ذیل این شورا تشکیل شده است.

فلاحی با اشاره به مشارکت تمامی نیروهای اداره کل در جلسات و برنامه های کمیته های ذکر شده اضافه کرد: شورای برنامه ریزی فرصتی برای نظم دهی، انسجام و همسو سازی برنامه های اداره کل است.

او اضافه کرد: در کمیته های مشورتی شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری از نظرات و پیشنهادات اساتید دانشگاهی، محققان، تشکل های مردم نهاد گردشگری و اصحاب رسانه نیز استفاده خواهد شد.

به گفته فلاحی در جلسات کمیته ها همچنین موانع و مسائل اجرای برنامه ها و اهداف اداره کل بررسی شده و نسبت به رفع آن اقدام می شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 143

به "شورای برنامه ریزی در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای برنامه ریزی در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید