سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد 25اسفند برگزار می گردد

به گزارش انوار بلاگ، سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران آدینه، 25 اسفند 1398 در تهران برگزار می گردد.

سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد 25اسفند برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران در تاریخ 25 اسفند 1398 در تهران برگزار می گردد. در این دوره معیار پذیرش مقالات در فرآیند داوری جنبه کاربردی و عملی و بیان مباحث و مبانی علمی مرتبط و نو بودن پژوهش ها می باشد و مقالات مرتبط در این حیطه ها مورد پذیرش قرار خواهند گرفت. استفاده از فناوری در دنیای امروز ضامن بقا و تداوم فعالیت های یک سازمان بوده و به صورت ویژه می تواند در توسعه و افزایش منافع حاصل درکلیه مراحل تاثیر به سزایی بگذارد. این کنفرانس با توجه به اهداف کلان و سند چشم انداز توسعه محور در حوزه دانش و فناوری، با هدف شناخت و ارزیابی دستاورد ها و پیشرفت های فناوری، ارائه توانمندی های موجود برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این کنفرانس جمع آوری مجموعه ای از مقالات پژوهشی غنی با عنوان کتابچه تمام الکترونیک و انتشار مجموعه مقالات پژوهشگران به منظور دسترسی آزاد اطلاعات علمی برای اندیشمندان جامعه است.

از مهمترین محور های این همایش می توان به مدیریت (مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، مدیریت بیمه، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک، مدیریت ریسک، مدیریت و فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، مدیریت و برنامه ریزی، مدیریت آموزشی، مدیریت و سازمان، مدیریت منابع انسانی، مدیریت فراوری، مدیریت جهانگردی و گردشگری، مدیریت و کارآفرینی)؛ اقتصاد (اقتصاد بین الملل، اقتصاد اسلامی، اقتصاد توسعه، اقتصاد پولی وبانکی، اقتصاد انرژی، اقتصاد محیط زیست، مالیات و سیاستگذاری دولت، اقتصاد بخش عمومی، اقتصاد رفتاری، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد اطلاعات، اقتصاد فرهنگی، اقتصاد ریاضی و نظریه بازی ها، روش های کاربردی اقتصاد سنجی، اقتصاد فناوری اطلاعات، چالش ها و راه چاره های مالی، اقتصاد در شرایط تحریم، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد و فراوری ملی؛ حسابداری (حسابداری مدیریت، حسابداری صنعتی، حسابداری دولتی، حسابرسی و فاینس، حسابداری بازرگانی، حسابداری ارزی، حسابداری پیمانکاری و پروژه ای، اخلاق حسابرسی و حسابداری، حسابداری در کسب و کار، آموزش حسابداری، حسابداری و فناوری اطلاعات، حسابداری و بازار سرمایه) اشاره نمود.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه تاریخ برگزاری کنفرانس 25 اسفند ماه خواهد بود، علاقه مندان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2216

به "سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد 25اسفند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد 25اسفند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید