رقابت شانه به شانه بایدن با ترامپ در سقوط در نظرسنجی ها

به گزارش انوار بلاگ، رضایت از عملکرد رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی ها به شدت افت نموده و او رقابتی شانه به شانه با سلف خود از لحاظ عملکرد بد دارد.

رقابت شانه به شانه بایدن با ترامپ در سقوط در نظرسنجی ها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک پایگاه آمریکایی در تحلیلی به سقوط رضایت عمومی از جو بایدن در نظرسنجی ها پرداخته و نوشته مقدار نارضایتی از عملکرد او در 9 ماهه نخست حضور در کاخ سفید تنها نسبت به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا شرایط بهتری دارد.

نشریه نیویورکر نوشته اقبال عمومی که بایدن در دوران حضورش در سیاست از آن برخوردار بود به ناگاه ظرف دو هفته در آگوست با افول روبرو شد. نمودار جالبی که پاپگاه FiveThirtyEigy ترسیم نموده شرایط او را در نظرسنجی ها نشان می دهد.

در این نمودار، خط سبز نشان دهنده مقدار رضایت از عملکرد بایدن و خط نارنجی نشان دهنده مقدار نارضایتی از او است. در 8 ماهه نخست ریاست جمهوری، خط سبز اندکی بالاتر از 52 درصد و خط نارنجی نزدیک به 40 درصد قرار گرفته است که عملکردی قابل قبول برای یک سیاستمدار را نشان می دهد.

اما در اواسط آگوست این شرایط به ناگاه تغییر می نماید. خط سبز رو به پایین و خط نارنجی رو به بالا حرکت می نماید تا جایی که دو خط همدیگر را قطع می نمایند. در مقایسه با سایر روسای جمهور آمریکا تنها دونالد ترامپ در 9 ماهه نخست ریاست جمهوری شرایط بدتری نسبت به بایدن داشته است.

نیویورکر نوشته تاریخ آغاز فرایند نزولی رضایت از عملکرد بایدن با سقوط کابل در روز 15 آگوست آغاز شده است. این روزنامه نوشته کسانی که معتقد بودند رأی آنها به بایدن می تواند کشورشان را از بحران های چندلایه اش نجات دهد اکنون درباره توانایی او برای انجام این کار به شک افتاده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11108

به "رقابت شانه به شانه بایدن با ترامپ در سقوط در نظرسنجی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت شانه به شانه بایدن با ترامپ در سقوط در نظرسنجی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید