رشته های تحصیلی کنکور ارشد 99 اعلام شد ، سرپرست جدید برای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

به گزارش انوار بلاگ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

رشته های تحصیلی کنکور ارشد 99 اعلام شد ، سرپرست جدید برای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید

جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون ارشد 99 منتشر شد

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای عناوین رشته های امتحانی، رشته و گرایش های پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس را منتشر کرد.

نتایج دوره بدون آزمون ارشد پزشکی 98 دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 98 (ویژه استعداد های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی www.azmoon.net منتشر شد.

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیغام نور تا 18 مهر تمدید شد

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیغام نور تا 18 مهرماه تمدید شد. پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی 98 صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیغام نور می توانند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir و یا مراجعه به مراکز و واحد ها برای ثبت نام اقدام نمایند.

امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان سهمیه ایثارگران در آزمون استخدامی 98 فراهم شد

اطلاعیه سازمان سنجش در پی درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر امکان ویرایش سهمیه ایثارگران و شغل محل مربوط به آن درخصوص بعضی از داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور که متقاضی سهمیه 25 درصد ایثارگران بوده، اما امکان تایید ایثارگری آنان درزمان ثبت نام توسط بنیاد شهید و امورایثارگران فراهم نشده بود، منتشر شد.

ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری تا 20 مهرماه تمدید شد

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم کردن تسهیلات برای داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسات رسمی دادگستری مهلت ثبت نام یا ویرایش اطلاعات این آزمون تا روز شنبه 20 مهرماه تمدید شد.

نتایج اعمال اصلاحات سهمیه داوطلبان کنکور 98 در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج اعمال اصلاحات سهمیه داوطلبان آزمون سراسری سال 98 در اعلام نتایج اولیه و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

علیرضا زالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی شد

با حکم سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ علیرضا زالی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی منصوب شد.

34 دانشگاه علوم پزشکی اعتبار بخشی شدند

مرضیه نجومی دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی گفت: اعتباربخشی برنامه های پزشکی عمومی 34 دانشگاه علوم پزشکی کشور به اتمام رسید و قرار است در مورد دانشگاه هایی که انجام اعتباربخشی آن ها نهایی شده در این جلسه پیش رای صادر گردد. با توجه به آغاز برنامه اعتباربخشی آموزش پزشکی عمومی از ابتدای سال 98، هدف از رعایت استاندارد های الزامی برنامه اعتبار بخشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، ارتقاء کیفیت آموزش پزشکی عمومی کشور است.

46 دانشجو با سهیمه هیئت علمی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند

امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در توئیتر خود نوشت: با کمال افتخار در مهرماه 98 هیچ دانشجوی شهریه پرداز و دانشجوی انتقالی از خارج نداشتیم و از این به بعد هم نخواهیم داشت. امیدواریم عدم جذب دانشجویان سهمیه هیئت علمی هم به افتخارات این دانشگاه اضافه گردد. در مهر 98 تعداد 46 دانشجو با استفاده از این سهمیه به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی وارد شده اند.

روسای دانشگاه های فنی و حرفه ای برای دریافت بودجه اقدام نمایند

ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای بیان نمود: در راستای اجرای قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقاء سطح مناطق کمتر توسعه یافته، دانشگاه فنی و حرفه ای با عنایت به گستره جغرافیایی در سطح کشور، اعتبار ابلاغی به مبلغ 250 میلیارد ریال در 15 استان جذب کرد که از سایر روسای استانی درخواست دارم در مورد دریافت بودجه های استانی پیگیری لازم را انجام دهند.

طرح تحول همکاری دانشگاه و موسسات پژوهشی با جامعه و صنعت ابلاغ شد

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مراکز آموزش عالی، طرح تحول همکاری های دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت را ابلاغ کرد. این طرح با هدف تجمیع و یکپارچه سازی راهبرد های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستگاه های اجرایی درجهت ارتقاء ارتباط دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت تهیه شده است.

آیین نامه استخدامی برای هیئت علمی با ماهیت دانشگاه فنی وحرفه ای همخوانی ندارد

باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در کشور یک آیین نامه استخدامی برای اعضای هیئت علمی داریم که شامل رتبه های مربی، استادیار، دانشیار و استاد تمام است و به نظر می آید آیین نامه مذکور با ماهیت فعالیت دانشگاه فنی و حرفه ای همخوانی ندارد لذا اعضای هیئت علمی که جذب می شوند با آیین نامه کنونی بالاخص در بحث ارتقا دچار مشکل خواهند شد؛ بنابراین بایستی نظام هیئت علمی مختص دانشگاه فنی و حرفه ای را با محور های نحوه استخدام، شاخص های مرتبه هیئت علمی، بازآموزی و آموزش های ضمن خدمت و در مجموع ارتقای اساتید در نظر بگیریم.

تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد پزشکی به خاتمه رسید

آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال 98 در روز های 27 و 28 تیرماه برگزار گردید و تعداد 70 هزار و 94 نفر ثبت نام نماینده در 11 مجموعه و 42 رشته به رقابت پرداختند و نتایج نهایی آزمون دوشنبه 25 شهریورماه منتشر شد. داوطلبان برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون فوق تا روز سه شنبه 16 مهر فرصت داشتند با وارد کردن کد رهگیری نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 545

به "رشته های تحصیلی کنکور ارشد 99 اعلام شد ، سرپرست جدید برای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های تحصیلی کنکور ارشد 99 اعلام شد ، سرپرست جدید برای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید