دستگاه سونا اکسیژن فعال به همت فناوران مازندرانی فراوری شد خبرنگاران

به گزارش انوار بلاگ، مدیر عامل شرکت مدار گستر فناور چالوس گفت: به یاری دستگاه سونا اکسیژن فعال راه چاره های موثر در مسائل مربوط به پوست و لاغری و زیبایی در حوزه پزشکی و ورزشی ارئه می دهیم.

دستگاه سونا اکسیژن فعال به همت فناوران مازندرانی فراوری شد خبرنگاران

خواجوی، مدیر عامل شرکت مدار گستر فناور چالوس از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دستگاه سونا اکسیژن فعال جهت تخریب مستقیم و شکست مولکول چربی در بدن و دفع آن از منافذ پوست به صورت املاح و درافزایش مولکول DPG 2،3 به عنوان محرک قوی گلبول های قرمز در اکسیژن رسانی به بافت ها و جوان سازی پوست- احیای عالی سیستم گردش خون - تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

خواجوی اظهار کرد: وجود روش های درمانی بسیار گران و پرخطر احتیاج جامعه را برای متد های درمانی جایگزین موثر تر و ایمن تر را بیش از پیش افزایش می دهد. حس امنیت در درمان امری بسیار ضروری برای مردم جامعه است و ما به یاری دستگاه سونا اکسیژن فعال راه حل های موثر در مسائل مربوط به پوست و لاغری و زیبایی در حوزه پزشکی و ورزشی که درمان ان به روش های متداول ممکن نیست و یا هزینه بالاتری دارد را ارئه می دهیم.

مدیر عامل شرکت مدار گستر فناور چالوس یادآور شد: عدم وجود رقیب داخلی، کاهش قیمت به یک سوم نسبت به نمونه خارجی با همان کیفیت و استاندارد، دقت بالا تر و عملکرد بهتر نسبت به نمونه خارجی با روش ابداعی، سهولت استفاده از دستگاه از مزید های رقابتی این دستگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8813

به "دستگاه سونا اکسیژن فعال به همت فناوران مازندرانی فراوری شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه سونا اکسیژن فعال به همت فناوران مازندرانی فراوری شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید