خطیبی: بعضی از خودی ها دوست ندارند نتیجه بگیریم، ماشین سازی صدرنشین دیدارهای خانگی لیگ است

به گزارش انوار بلاگ، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با ابراز خرسندی از رجحان تیمش در دربی تبریز مدعی شد بعضی از افراد نزدیک به این باشگاه نمی خواهند ماشین سازان نتیجه بگیرند.

خطیبی: بعضی از خودی ها دوست ندارند نتیجه بگیریم، ماشین سازی صدرنشین دیدارهای خانگی لیگ است

به گزارش خبرنگاران از تبریز، رسول خطیبی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ماشین سازی مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: قبل از اینکه درباره نکات فنی صحبت کنم، باید به چند مورد اشاره کنم. اولاً در این چند روز خیلی ها به ما تهمت زدند و گفتند که ما این بازی را واگذار می کنیم. خیلی پیغام ها برای من آمد.

وی با گلایه از مجری برنامه فوتبال برتر گفت: محمدحسین میثاقی گفت ماشین سازی که یقه تمام تیم ها را می گیرد، کاش مقابل تراکتور هم همین گونه بازی کند. آنها باید از ماشین سازی معذرت خواهی نمایند. مورد بعدی این است که ما امروز شرافت آذربایجان را نشان دادیم. خیلی ها می گفتند مالک دو تیم، یک نفر است و ماشین سازی، تراکتور را از بحران خارج می نماید. از پیروزی تیمم خیلی خوشحالم اما از باخت تراکتور ناراحتم، چون هر دوی آنها، تیم شهرمان هستند.

من بچه آذربایجان هستم و غیرت و شرف دارم. جز خدا از کسی نمی ترسم و به کسی در زندگی ام باج ندادم.، سرمربی ماشین سازی ضمن بیان این جمله توضیح داد: بازیکنانم امروز شرافت آذربایجان و خودشان را نشان دادند و من از آنها متشکرم. بچه ها امروز سنگ تمام گذاشتند و این بازیکنان باید تشویق و حمایت شوند. آنها بین تیم های دیگر، کمترین درصد را گرفته اند و ما پس از سایپا، جوان ترین تیم لیگ هستیم. ما صدرنشین بازی های خانگی لیگ هستیم و از این حیث بالاتر از تیم های صدر جدولی بوده ایم.

خطیبی با تشکر از هواداران ماشین سازی، تراکتور و فوتبال آذربایجان بیان نمود: همواره گفته ام که عزت را خدا می دهد و امروز شاهد این موضوع بودیم. خیلی ها این را باور نمی نمایند. از هواداران دو تیم تشکر می کنم که امروز به من لطف داشتند. آنها همواره مرا شرمسار نموده اند و این باعث می گردد برای آنها یک خادم واقعی باشم. من همواره خادم آنها خواهم بود و کنارشان خواهم ماند. امیدوارم تیم دیگر شهرمان یعنی تراکتور، به روزهای خوبش بازگردد و همواره تراکتور باشد. این اتفاق قطعاً با برنامه ریزی خوب رخ می دهد.

وی از فرمانده لشکر عاشورای تبریز تشکر و اعلام نمود: سردار خرم اولین نفری بود که پس از بازی با من تماس گرفت و این پیروزی را تبریک گفت. او گفت من هوادار هر دو تیم هستم، اما شما با کارتان، شرافت و مردانگی آذربایجان را نشان دادید. با برنامه ریزی خوب، روزهای خوب فوتبال آذربایجان از راه می رسد.

سرمربی ماشین سازی با بیان اینکه تراکتور را به خوبی بررسی نموده بود، گفت: شرایط امتیازگیری ماشین سازی در هفته های اخیر خوب بود و نمی خواستیم این فرایند را از دست بدهیم. می دانستیم تراکتور در مسابقات اخیر، چند تغییر دارد و کوشش کردیم با احتیاط بازی کنیم تا تغییرات تراکتور در 15 دقیقه اول را بررسی کنیم. آنچه را که به بازیکنان گفتیم، آنها در زمین انجام دادند و به گل رسیدیم.

خطیبی در ادامه اضافه نمود: به بازیکنانم گفته بودم تراکتور شرایطی دارد که بیشتر در عمق و نیز ضربات آزاد کار می نماید. به همین دلیل در نیمه اول، یک ضربه ایستگاهی هم به حریف ندادیم و به بازیکنان گفته بودم که باید به بهترین نحو از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم، چون این ضربات در بازی امروز، سرنوشت ساز هستند. بازی در نیمه نخست به نفع ما بود. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم از لحاظ روانی و نیز درباره نقاط ضعفی که دیدیم، نکاتی را با آنها مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه گل دوم ماشین سازی به گونه ای به ثمر رسید که در روزهای اخیر روی آن کار نموده بودند، توضیح داد: پس از گل دوم و با تغییراتی که انجام دادیم، شرایط به نفع ما بود و اگر در ضدحملات باز بازی می کردیم، می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. خدا را شکر می کنم و دست بازیکنانم را می فشارم.

سرمربی ماشین سازی در خصوص قدردانی اش از هواداران تراکتور پس از بازی دو تیم گفت: ما باید اخلاق را رعایت کنیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. من نباید این حرف ها را بزنم و بیننده باید آن را ببیند. ما 2 بر صفر پیروز شدیم و از این بابت خدا را شکر می کنم.

خطیبی درباره اینکه یک خبرنگار، تیمش را مدعی قهرمانی نامید و نیز برنامه اش برای تقویت ماشین سازی بیان نمود: ما تنها هستیم و یک نفر به ما تبریک نگفت. فقط من هستم و بازیکنانم. این بازیکنان تا حالا کار خود را انجام داده اند و نباید انتظارات از ما بالا برود. تیم باید از لحاظ اقتصادی و نیز بازیکن تقویت گردد. ماشین سازی تا حالا کارش را انجام داده است و بچه ها تاکنون عالی کار نموده اند. در روزهای اخیر، هیئت مدیره باشگاه باید جلسه ای برگزار و درباره مسائل مختلف تصمیم گیری کند.

وی با بیان اینکه اگر تیمش در چند بازی آینده شکست نخورد، باز هم به لیگ دسته اول سقوط نخواهد کرد، گفت: هدف ما سقوط نکردن بود که این رخ داده است و حالا باید جزو 10 تیم برتر لیگ برتر قرار بگیریم. ماشین سازی سقوط نمی نماید و خطری آن را تهدید نمی نماید. اگر تیم تقویت و حمایت گردد و از آن مراقبت گردد، می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. با این حال بعضی که از خودمان هستند، دوست ندارند نتیجه بگیریم. این افراد غیرفوتبالی هستند.

سرمربی ماشین سازی با بیان اینکه حرف های زیادی در سینه دارد و به احترام بزرگ تر ها چیزی نمی گوید، گفت: تنها یک سؤال دارم. یک نفر بیاید و بگوید خطیبی گفته فلان نفر را تخریب کنید. این تهمت ها را به من زدند و اگر به کارم ادامه دهم، به آنها باج نمی دهم. به همین خاطر این افراد غیرفوتبالی به هدف خود نمی رسند. اگر یک خبرنگار یا کسی در فضای مجازی بگوید خطیبی گفته فلانی را تخریب کنید، من را در میدان ساعت دار بزنید! من نیازی به این کارها ندارم و تاکنون به همه آرزوهایم رسیده ام.

خطیبی درباره تنها آرزوی خود توضیح داد: فقط یک آرزو دارم و آن، قهرمانی تراکتور، ماشین سازی و در کل یکی از تیم های تبریز در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست. مهم نیست من در تیم باشم یا خیر. من امروز به احترام بزرگ ترها چیزی نگفتم، اما دفعه بعد باید تهمت های خود را ثابت نمایند.

وی درباره ملاقاتهای سخت تیمش در سه هفته آینده اعلام نمود: همه تیم ها برد و باخت دارند و حتی صدرنشین هم شکست می خورد. ما نیز چنین شرایطی داریم و با تیم های قدرتمندی بازی می کنیم. چند بازیکن ما هم امروز چهار کارته شدند. ما برد و باخت خواهیم داشت، اما اگر حتی در پنج بازی دیگر هم ببازیم، صندلی خوبی در جدول داریم و نگران نیستیم. با این حال تیم باید حمایت گردد.

سرمربی ماشین سازی در خصوص اینکه تیمش در این ملاقات، چند فرصت گلزنی را پس از گل دوم از دست داد، بیان نمود: ما در این بازی 18 بازیکن داشتیم و نوزدهمین بازیکن را نداشتیم. فرید بهزادی کریمی و مسیح زاهدی در این بازی مصدوم بودند و دو بازیکن خوب و باتجربه مان یعنی قائم اسلامی خواه و اتابک زارعی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. امیدوارم مصدومان ما به بازی های سخت برسند.

خیلی ها دوست دارند در چند بازی ببازم تا مرا کنار بگذارند.، خطیبی ضمن بیان این جمله گفت: همواره نشان داده ام دِینی را که به ماشین سازی و فوتبال آذربایجان داشته ام، ادا می کنم. دو تیم از لیگ دسته اول بالا آوردم و بهترین نتایج تاریخ تراکتور را براساس آمار کسب کردم. در این تیم در نیم فصل اول قهرمان شدیم و بهترین خط حمله را با کمترین هزینه یعنی 12 میلیارد تومان بستیم. تراکتور در آن سال نایب قهرمان شد و می توانست حتی قهرمان گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: سال جاری هم دِینم را ادا کردم و اگر پنج یا شش بازی متوالی شکست بخوریم، ماشین سازی سقوط نمی نماید. این تیم در لیگ برتر ماندنی شده است، اما بعضی منتظرند در دو سه بازی شکست بخوریم تا مرا کنار بگذارند. من مسئله ای با این موضوع ندارم، اما با این شرایط، فوتبال آذربایجان شکست می خورد، نه من.

خطیبی در سرانجام، بخشی از صحبت های خود را اصلاح کرد و گفت که نصیرزاده پس از بازی به ماشین سازان بابت شکست تراکتور تبریک گفته بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1610

به "خطیبی: بعضی از خودی ها دوست ندارند نتیجه بگیریم، ماشین سازی صدرنشین دیدارهای خانگی لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: بعضی از خودی ها دوست ندارند نتیجه بگیریم، ماشین سازی صدرنشین دیدارهای خانگی لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید