خبرنگاران اکباتان در قرق مربیان تیم ملی؛ اسکو و دستیاران شاهد تنها برد شب اول هفته27

به گزارش انوار بلاگ، تهران- خبرنگاران- دراگان اسکوچیچ و دستیارانش شاهد پیروزی سایپا برابر ماشین سازی در ورزشگاه پاس قوامین بودند.

خبرنگاران اکباتان در قرق مربیان تیم ملی؛ اسکو و دستیاران شاهد تنها برد شب اول هفته27

تنها برد شب اول هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر نصیب سایپایی شد که در پنج هفته اخیر همه بازی هایش را مساوی کرده بود.

در این دیدار دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه آنتون اوسنیک، ملادن زگانیر و وحید هاشمیان در ورزشگاه پاس قوامین واقع در شهرک اکباتان حاضر شده بودند و بازی را از روی صندلی های این ورزشگاه، خارج از محیط VIP تماشا کردند. دیداری که با تک گل آرمین سهرابیان به سود سایپا تمام شد.

اسکوچیچ برنامه ویژه ای برای تماشای بازی های لیگ برتری داشته و تا به امروز مسابقات زیادی را از نزدیک دیده و با هر دو سرمربی سایپا و ماشین سازی هم دیدار داشته است. هاشمیان هم برای اولین بار در کنار اسکوچیچ به تماشای بازی های لیگ برتر نشست و نکات لازم را یادداشت برداری کرد.

کادر فنی تیم ملی به احتمال زیاد روز شنبه شاهد بازی تیم های استقلال و سپاهان نیز خواهند بود. دیداری که در آن خیلی از ملی پوشان احتمالی حاضر خواهند بود.

تیم ملی ایران باید در ماه های مهر و آبان چهار دیدار باقیمانده خود را در دور دوم انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 آسیا برگزار کند و اولین اردوی ملی پوشان با اسکوچیچ نیز در شهریورماه به انجام خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5348

به "خبرنگاران اکباتان در قرق مربیان تیم ملی؛ اسکو و دستیاران شاهد تنها برد شب اول هفته27" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اکباتان در قرق مربیان تیم ملی؛ اسکو و دستیاران شاهد تنها برد شب اول هفته27"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید