خبرنگاران توطئه جدید جمهوری خواهان آمریکا علیه ایران و محور مقاومت

به گزارش انوار بلاگ، تهران-خبرنگاران-کمیته پژوهش حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا یک استراتژی امنیت ملی با عنوان تقویت آمریکا و مقابله با تهدیدات جهانی را ارائه کرده است که در آن خواهان تحریم های جدید علیه ایران و گروه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن شده است.

خبرنگاران توطئه جدید جمهوری خواهان آمریکا علیه ایران و محور مقاومت

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، این کمیته خواستار اعمال شدیدترین تحریم ها علیه ایران شد و از دولت واشنگتن خواسته است که دیگر بخش های اقتصاد ایران را مشمول تحریم کند.

این کمیته همچنین توصیه کرده است که کمک های خارجی به ارتش لبنان و وزارت کشور عراق نیز قطع شود.

کمیته پژوهش حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا درخواست کرده است،که اختیار جدیدی برای استفاده از قدرت نظامی به رییس جمهوری آمریکا داده شود تا وی بتواند تمام کسانی که از سوی وزارت امورخارجه ایالات متحده در فهرست تروریسم قرار گرفته اند، مورد پیگیرد قرار گیرند.

این کمیته همچنین از کنگره خواسته است که هادی العامری گردان های بدر، امام علی سرایا الخراسانی، گردان های سید الشهداء، تیپ ابوالفضل عباس، جنبش الاوفیاء، جنبش سربازان امام و سرایای عاشورا نیز به فهرست تروریست اضافه شوند.

کمیته پژوهش حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا همچنین درخواست می کند که تمام حامیان نیروهای نیابتی ایران در عراق در فهرست گروه های تروریستی قرار گیرند.

از دیگر خواسته های این کمیته از کنگره ایالات متحده تحریم حزب الله و این که تمام وزیران این گروه در کابینه لبنان و افرادی چون جمیل السید (دبیرکل امنیت عمومی پیشین و کننده کنونی مجلس لبنان) جمیل جبق (وزیر بهداشت کنونی لبنان) و فوزی صلوخ (وزیر امورخارجه اسبق لبنان) که خود را افرادی مستقل معرفی می کنند، نیز تحریم شوند.

این کمیته همچنین توصیه کرده است که قانونی در کنگره آمریکا تصویب شود که تمام حامیان حزب الله و آنها که خارج از این حزب فعالیت دارند شامل نبیه بری رییس مجلس کنونی لبنان و جبران باسیل رییس جریان ملی لبنان که پیشتر وزیر امورخارجه بود، نیز مورد پیگرد قرار گیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 4843

به "خبرنگاران توطئه جدید جمهوری خواهان آمریکا علیه ایران و محور مقاومت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توطئه جدید جمهوری خواهان آمریکا علیه ایران و محور مقاومت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید