توصیه های ضدکرونایی برای امتحانات حضوری دانش آموزان

به گزارش انوار بلاگ، ویروس کرونا باعث نگرانی دانش آموزان و خانواده آن ها نسبت به خطر افتادن سلامت فرزندانشان شده است؛ بنابراین توصیه می گردد دانش آموزان و خانواده ها نسبت به رعایت موارد توصیه شده توجه نمایند تا فصل امتحان های حضوری با سلامت کامل برای آن ها تمام گردد.

توصیه های ضدکرونایی برای امتحانات حضوری دانش آموزان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

- در مرحله اول و برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، در صورتی که علائمی از بیماری دارید و یا با فرد مبتلا به کرونا در تماس بوده اید، حتما به مدرسه اطلاع دهید تا نسبت به این موضوع تصمیم گیری گردد.

- برای حضور در جلسه امتحان در طول برگزاری آزمون، صورت خود را به طور کامل با ماسک بپوشانید و تا حد امکان به صورت خود دست نزنید.

- توصیه می گردد والدین یک ماسک اضافی و کیسه نایلون کوچک برای تعویض ماسک و ضد عفونی نماینده، همراه فرزند خود قرار دهند.

- برای حفظ آرامش روانی دانش آموزان؛ خانواده ها استرس و نگرانی خود را کنترل نمایند و رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی را به فرزندان خود با آرامش آموزش دهند.

- خانواده ها در صورت فراهم بودن شرایط از کادر مدرسه بخواهند که امتحانات را در فضای باز برگزار نمایند.

- در صورت برگزاری امتحان در کلاس؛ دانش آموزان دقت داشته باشند که پنجره کلاس ها باز باشند.

- اگر فاصله با نفرات کناری کمتر از 1/5 متر بود، از مراقب امتحان بخواهید فاصله محل استقرار جایگاه شما را تنظیم یا تغییر دهد.

- دقت داشته باشید لوازم التحریر مورد نیازتان را همراه داشته باشید تا از دیگران وسیله ای دریافت نکنید. توجه داشته باشید از خانه یک بطری آب آشامیدنی همراه خود داشته باشید. در صورتی که مجبور شدید از دانش آموز دیگری وسیله لوازم التحریر به امانت بگیرید؛ حتما آن را قبل و بعد استفاده ضدعفونی کنید.

- توصیه می گردد دانش آموزان بعد از امتحان با رعایت فاصله با دوستانشان صحبت نمایند و خیلی زود محل امتحان را ترک نمایند.

توجه داشته باشید حفظ آرامش روانی و پرهیز از استرس در این شرایط برای شما بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین سعی کنید در طول زمان امتحانات پیگیری اخبار های مختلف و متنوع را تا حد امکان کاهش دهید تا آرامش شما حفظ گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 9511

به "توصیه های ضدکرونایی برای امتحانات حضوری دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های ضدکرونایی برای امتحانات حضوری دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید