ترامپ: چین به ما می خندد

به گزارش انوار بلاگ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری فاکس نیوز گفت چین به آمریکا می خندد.

ترامپ: چین به ما می خندد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه ای با فاکس نیوز از دولت جو بایدن انتقاد کرد و گفت چین به آمریکا می خندد.

دونالد ترامپ از تمرکز دولت جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا روی مسائل مرتبط با سیاست های چپ گرایانه انتقاد کرد و آن را دلیلی دانست که موجب می گردد چین و دیگر رقیبان آمریکا این کشور را به سخره بگیرند.

ترامپ به جنجال های روزهای گذشته در آمریکا بر سر تصمیم چند ناشر برای امتناع از انتشار محتواهای نژادپرستانه در کتاب های یک نویسنده کتب بچه ها معروف به دکتر سوس اشاره نمود و گفت چین با دیدن چنین موضوعاتی تصور می نماید اینها بزرگترین مسائل آمریکا هستند.

ترامپ گفت: وقتی چین به جنبش های بیدارباش (اشاره به بعضی سیاست های چپ گرایانه و مسائل مربوط به حقوق سیاه پوستان) نگاه می نماید و می بیند بزرگترین مسئله پیش روی ما دکتر سوس است در حالی که خودشان دارند کارخانه هایی می سازند تا ما را به طرق مختلف بکشند، بهمان می خندند.

رئیس جمهور سابق آمریکا اضافه نمود: صادقانه بگویم، فکر می نمایند کشورمان احمق است. وقتی رقبای ما نگاه می نمایند می بینند اینجا چه خبر است و مجسمه های قهرمان ها به زیر کشیده می شوند [فکر می نمایند که کشورمان احمق است.].

ترامپ در پاسخ به این سوال که چرا طبق روال روسای جمهور سابق آمریکا بعد از کنار رفتن از قدرت برای مدتی سکوت اختیار ننموده گفت احتیاج می بیند دیدگاه هایش را بیان کند چون به باور او دولت جو بایدن دارد کشورمان را نابود می نماید.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر گذشته مغلوب رقیبش از حزب دموکرات جو بایدن شد اما تا به حال از پذیرش نتیجه آن انتخابات خودداری نموده است.

او می گوید در انتخابات تقلب شده، اما دادگاه های آمریکا این ادعاها را رد نموده اند. ترامپ با اصرار بر اینکه در انتخابات پیروز شده روز 6 ژانویه هوادارانش را به حمله به ساختمان کنگره ترغیب کرد و به همین دلیل استیضاح شد تا تنها رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده لقب بگیرد که دو بار استیضاح شده است.

دونالد ترامپ گفته میخواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند تا برای سومین بار دموکرات ها را شکست دهد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 8710

به "ترامپ: چین به ما می خندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: چین به ما می خندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید