ترامپ نشست گروه 20 را رها کرد و رفت گلف!

به گزارش انوار بلاگ، دونالد ترامپ در نشست مجازی روز شنبه گروه بیست (جی-20) مشارکت کرد و از اقدامات دولتش در خصوص کروناویروس و فشار برای فراوری یک واکسن کووید 19 گفت، اما پیش از شروع یک کنفرانس درباره واکنش به این پاندمی، جلسه را ترک کرد.

ترامپ نشست گروه 20 را رها کرد و رفت گلف!

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، دونالد ترامپ ساعت هشت صبح به وقت شرق آمریکا به وسیله ویدیو کنفرانسی از اتاق شرایط کاخ سفید به جمع ده ها تن از رهبران پیوست تا در شروع این نشست به میزبانی عربستان سخنرانی کند. با این حال، اندکی پس از شروع نشست، رئیس جمهوری آمریکا توئیت هایی درباره انتخابات ارسال کرد.

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد، ترامپ اندکی پیش از 10 صبح کاخ سفید را به مقصد کلوب گلفش در خارج از واشنگتن دی.سی ترک کرد، در حالی که دیگر رهبران دنیا نظیر امانوئل مکرون، آنگلا مرکل و مون جائه-این در حال مصاحبه درباره آمادگی و واکنش به پاندمی بودند.

برنامه عمومی کاخ سفید نشان می دهد که ترامپ صبح امروز (یکشنبه) در یک جلسه دیگر جی-20 شرکت خواهد داشت. پایگاه خبری هیل از کاخ سفید درباره غیبت ترامپ از جلسه روز شنبه کرونا ویروس سوال پرسید.

کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید گفت ترامپ در سخنانش با دیگر رهبران دنیا درباره لزوم همکاری برای احیای رشد مالی قدرتمند و مشاغل، در شرایطی که ما به پاندمی کووید 19 غلبه می کنیم، مصاحبه کرد.

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه خود گفت: در جریان صحبت ها، دونالد ترامپ بر چگونگی بکارگیری منابع در آمریکا برای واکنش به این بحران اشاره نمود و همچنین به بهبود بی سابقه مالی ایالات متحده بر پایه مالیات و کاهش ها، استقلال انرژی و توافق های تجاری منصفانه پرداخت.

براساس گزارش پولیتیکو یوروپ، ترامپ به دیگر رهبران گروه بیست تاکید نمود که می خواهد شهروندان آمریکایی اولین کسانی باشند که واکسن کرونا را دریافت می نمایند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد که دو واکسنی که به تازگی علائم امیدبخشی نشان داده اند، یکی از شرکت مدرنا و دیگری از فایزر و بیوان تک، نتیجه کوشش های شرکت های آمریکایی بوده اند. بیوان تک یک شرکت مستقر در آلمان است.

پولیتیکو گزارش داد که برنامه های دقیق ترامپ برای رهبرانی که به سخنان او گوش می دادند، روشن نبود و کاخ سفید هم روز شنبه متنی از اظهارات او ارائه نکرد.

ترامپ دقایقی بعد از شروع نشست جی-20 درباره نتایج انتخابات آمریکا توییت ارسال کرد. او از پذیرش شکست مقابل جو بایدن دموکرات امتناع می نماید.

او ساعت 8:13 صبح در واکنش به بیانیه مشترک میک شیرکی، رهبر اکثریت سنا از میشیگان و لی چت فیلد، رئیس مجلس ایالتی میشیگان که آدینه به کاخ سفید آمده بودند، گفت: ما تقلب گسترده و بی سابقه را نشان خواهیم داد!

او چندین بار دیگر هم حین نشست گروه بیست توییت زد و از جمله مدعی شد که اطلاعاتی از تقلب عظیم رای دهندگان از جورجیا شنیده می گردد. با ما همراه باشید!.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7094

به "ترامپ نشست گروه 20 را رها کرد و رفت گلف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ نشست گروه 20 را رها کرد و رفت گلف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید