طراحی سایت: تازه های وب سایت آی فیلم برای بچه ها و نوجوانان

به گزارش انوار بلاگ، تهران (پانا) - فیلم سینمایی پیشونی سفید3، مجموعه انیمیشن پند پارسی، هزار افسان و مجید دلبندم در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب سایت شبکه آی فیلم نهاده شد.

طراحی سایت: تازه های وب سایت آی فیلم برای بچه ها و نوجوانان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، در راستای تامین امکان بهره برداری بهتر اقشار کودک و نوجوان از اوقات فراغت خود، آثار تازه نمایشی برای این رده سنی، در بخشی ویژه در وب سایت شبکه آی فیلم منتشر می گردد.

فیلم سینمایی پیشونی سفید 3

فیلم سینمایی پیشونی سفید به کارگردانی سیدجواد هاشمی با به دام افتادن پیشونی سفید به وسیله اختاپوس شروع می گردد و با مبارزه میمون با اختاپوس ادامه پیدا می نماید.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی و محمدرضا شریفی نیا از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پند پارسی

مجموعه انیمیشن پند پارسی درباره سه کاراکتر اصلی به نام های رمضان آسیابان، پسرجون و یک الاغ است و هر کدام با ویژگی های شخصیتی متنوع، بخشی از بار قصه ها را به دوش می کشند. در این مجموعه، برداشتی آزاد از حکایات سعدی و بعلاوه مولانا در ساختاری تازه همراه با طنز و شوخی امروزی روایت می گردد.

هزار افسان

این مجموعه انیمیشنی به کارگردانی اصغر صفار فراوری شده و در آن، قصه های شاهنامه به قلم افسانه بخشی به زمان حال برگشته است. انیمیشن هزار افسان موفقیت های بسیاری را در جشنواره های داخلی و خارجی کسب نموده که از جمله آنها می توان به جشنواره گلدکوین صربستان، جشنواره بین المللی فیلم CICFF کلکته هند و جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در سانفرانسیسکو آمریکا اشاره نمود.

مجید دلبندم

سریال مجذوب کننده مجید دلبندم را رضا عطاران ساخته و علاوه بر خودش، بازیگرانی چون جواد رضویان، مجید صالحی، زیبا بروفه، یوسف تیموری، بهراد افرازی و سپهر آزاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

محور اصلی مجید دلبندم عروسکی دست دراز به نام مجید است که با شیرین کاری هایش در هر قسمت یک ماجرای زیبا و خنده دار خلق می نماید.

صفحه ویژه کودک و نوجوان سایت آی فیلم به وسیله آدرس http://fa.ifilmtv.ir/s/koodak در دسترس بوده و هزینه اینترنت برای تماشای آثار بارگذاری شده در این صفحه، نیم بهاست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11799

به "طراحی سایت: تازه های وب سایت آی فیلم برای بچه ها و نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: تازه های وب سایت آی فیلم برای بچه ها و نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید