بازسازی خانه: برای بازسازی خانه بهرام محصصی سه میلیارد ریال اعتبار جذب شد

به گزارش انوار بلاگ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، برای بازسازی خانه بهرام محصصی سه میلیارد ریال اعتبار جذب شد.

بازسازی خانه: برای بازسازی خانه بهرام محصصی سه میلیارد ریال اعتبار جذب شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ولی جهانی اضافه نمود: خانه بهرام محصصی واقع در میدان چهار پادشاهان شهر لاهیجان در سال 1384 و با شماره 14986 در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسید و قدمت آن براساس کارشناسی ها به دوره قاجار باز می شود.

وی گفت: این بنای تاریخی پس از اخذ مجوزات لازم از اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به موزه هنرهای معاصر تغییر کاربری می یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: متاسفانه، در روزهای اخیر در اشتباهی کلامی از خانه بهرام محصصی با عنوان خانه بهمن محصصی یاد شده بود.

ولی جهانی اضافه نمود: خانه بهرام محصصی به دلیل وجود ارزش تاریخی و معماری منحصر بفرد تلفیقی از اهمیت فرهنگی بالایی برخوردار است و مقرر شد این خانه تاریخی با انجام بازسازی های اصولی لازم و پس از اخذ مجوزات لازم از اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای راه اندازی مرکز فرهنگی و موزه تخصصی مورد بهره برداری قرار بگیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 13811

به "بازسازی خانه: برای بازسازی خانه بهرام محصصی سه میلیارد ریال اعتبار جذب شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازسازی خانه: برای بازسازی خانه بهرام محصصی سه میلیارد ریال اعتبار جذب شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: برای بازسازی خانه بهرام محصصی سه میلیارد ریال اعتبار جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید