بازگشایی مرز خسروی از 15 شهریور

به گزارش انوار بلاگ، وزیر کشور گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور زائران عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین مرز خسروی از فردا آدینه بازگشایی می گردد.

بازگشایی مرز خسروی از 15 شهریور

عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر پنجشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید قزوین در جمع خبرنگاران اضافه کرد: با استفاده از تجربیات سال های قبل و با هماهنگی با مسئولان عراقی، سال جاری همه تدابیر و راه حلهای لازم برای رفاه حال زائران اربعین اجرا شده تا آنان با شرایط آسان تری راهی این سفر معنوی شوند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد نحوه اقدام وزارت کشور برای یاری به حل مسائل و مطالبات جامعه کارگری نیز گفت: این حوزه متولیان خاص خود را دارد اما وزارت کشور از نظر مسایل سیاسی و امنیتی موارد مربوط به این حوزه را با در نظر دریافت الگوی پیش بینی و پیشگیری دنبال می نماید و کوشش دارد تا پیگیر حل مسایل و مسائل این قشر باشد و همچنین معاونت های اقتصادی و امنیتی و سیاسی وزارت کشور نیز پیگیر این موضوع هستند و مجموعه نظرات آنها در موارد لازم جمع بندی و در صورت احتیاج توسط بنده در هیات دولت مطرح و پیگیر می گردد.

وی در مورد سوال یکی از خبرنگاران در مورد راه حل برای جلوگیری از ورود پول کثیف به انتخابات نیز گفت: در مورد این موضوع و شفافیت در هزینه کردهای انتخاباتی که باید براساس یک فرایند و نظام اقتصادی و حسابداری شفاف و قانونی پیگیری و دنبال گردد، قوانین لازم را پیش بینی کردیم که هنوز تصویب نشده و امیدواریم در ماه های آینده این مهم رقم بخورد.

وزیر کشور ادامه داد: البته اگر در مورد این موضوع به عنوان یکی از تخلفات اصلی انتخاباتی گزارش مستندی در اختیار ما قرار بگیرد، جمع بندی و به قوه قضائیه ارسال می کنیم.

امروز در مراسمی با حضور وزیر کشور از خدمات عبدالمحمد زاهدی استاندار قبلی قزوین تجلیل و راهنمایی الله جاقتصادی پور به عنوان استاندار جدید معرفی گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 191

به "بازگشایی مرز خسروی از 15 شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مرز خسروی از 15 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید