اسکیل ورکر skilled worker کانادا چیست؟

به گزارش انوار بلاگ، چند وقت پیش یکی از دوستانم از علاقه زیاد خود برای مهاجرت به کانادا حرف می زد و در بین صحبت های خود این سوال را پرسید که آیا با شرایط فعلی امکان مهاجرت کاری به کانادا را دارد یا خیر. به این فکر افتادم که قطعا افراد دیگری هم هستند که رویای مهاجرت به کشوری مانند کانادا را در ذهن دارند اما به دلیل کمبود بودجه، نداشتن رزومه تحصیلی مناسب یا عدم تمایل به مهاجرت تحصیلی قید این رویا را زده اند. اما واقعا راه دیگری برای مهاجرت به کانادا وجود ندارد؟ میخواهم به شما بگویم حتی در صورتی که امکان مهاجرت تحصیلی را نداشته باشید و هیچ کدام از بستگان درجه یک شما در کانادا نباشند باز هم فرصت مهاجرت به این کشور را خواهید داشت. این فرصت توسط دولت کانادا به وسیله مهاجرت کاری و در قالب برنامه اسکیل ورکر skilled worker برای شهروندان تمام کشورهای جهان فراهم شده است.

اسکیل ورکر skilled worker کانادا چیست؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اسکیل ورکر چیست؟

در صورتی که مهارت خاصی دارید و در یک فیلد تخصصی دارای تجربه کاری خوبی هستید شانس مهاجرت کاری به کانادا را خواهید داشت. دولت کانادا در قالب برنامه ای تحت عنوان اسکیل ورکر یا نیروی کار ماهر اقدام به پذیرش مهاجرانی می نماید که در عناوین شغلی مورداحتیاج کشور کانادا دارای مهارت باشند. هدف اصلی دولت کانادا از این برنامه تسریع رشد اقتصادی و تأمین احتیاجهای بازار کار این کشور است. شهروندان کشورهای دیگر می توانند با اثبات مهارت خود در قالب برنامه اسکیل ورکر به عنوان یک نیروی کار ماهر مجوز اقامت در کانادا را گرفته و در استان موردنظر خود ساکن شوند.

انواع برنامه اسکیل ورکر کانادا

شما به عنوان یک نیروی کار ماهر چندین گزینه مختلف را برای مهاجرت کاری به کانادا پیش رو دارید. ممکن است برای برنامه فدرال واجد شرایط باشید یا در صورت علاقه می توانید برنامه استان کبک را دنبال کنید. هم چنین برنامه های نامزدی استانی دیگر گزینه ای است که می توانید بر اساس شرایط خود از آن بهره ببرید. در ادامه سه نوع متداول برنامه اسکیل ورکر کانادا آمده است:

  • برنامه اسکیل ورکر فدرال: این برنامه ویژه نیروی کار ماهری است که قصد دارند در هر استان یا قلمرویی به جز کبک اقامت داشته باشند.
  • برنامه اسکیل ورکر کبک: افرادی که قصد مهاجرت کاری به استان کبک را دارند می توانند به وسیله این برنامه اقدام نمایند.
  • برنامه های نامزدی استانی یا PNP: بسیاری از استان ها و قلمروها در کشور کانادا اقدام به ایجاد برنامه اسکیل ورکر خاص خود کرده اند تا کسانی که قصد کار و زندگی در یکی از این استان ها را دارند به وسیله همین برنامه ها اقدام نمایند. در بسیاری از موارد افرادی که به وسیله این برنامه اقدام می نمایند در زمان کمتری نسبت به برنامه های دیگر پیروز به مهاجرت می شوند.

گفتنی است بسیاری از کارفرماهای کانادایی به دنبال جذب نیروی کار ماهر خارجی هستند. در صورتی که بتوانید یک پیشنهاد شغلی را از یک کارفرمای کانادایی بگیرید فرآیند رسیدگی به درخواست مهاجرت شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا FSWP

برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا برای افرادی طراحی شده که دارای صلاحیت، مهارت و تجربیات کاری مورد احتیاج بازار کار این کشور باشند. این افراد باید ثابت نمایند که دارای سابقه کار در حرفه مورد نظر خود هستند و امتیازات لازم را کسب نمایند تا مجوز کار در کانادا را بگیرند. در نتیجه برای شرکت در برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا می توانید از سیستم اکسپرس اینتری Express Entry که توسط دولت کانادا ایجاد شده بهره ببرید.

مراحل درخواست برای برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا

برای شرکت در برنامه نیروی کار ماهر فدرال کانادا باید مراحلی را به صورت گام به گام طی کنید. این مراحل از ایجاد پروفایل در اکسپرس اینتری آغاز می شود و تا اخذ اقامت دائم کانادا ادامه پیدا می نماید. در ادامه، فرآیند این برنامه به طور کامل توضیح داده شده است.

1- ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری

اولین قدم برای دریافت اقامت دائم کانادا به عنوان نیروی کار ماهر فدرال ارسال یک درخواست EOI برای ابراز تمایل جهت کار و زندگی در کانادا خواهد بود. برای ارسال این درخواست ابتدا باید در سیستم اکسپرس اینتری کانادا ثبت نام کرده باشید. ثبت نام در این سیستم کار سختی نبوده و به صورت آنلاین قابل انجام است. در این پروفایل باید رزومه کاری، تحصیلی و مدارک زبان خود را ثبت کنید.

2- آنالیز امتیازات متقاضیان

بر اساس اطلاعاتی که در پروفایل هر شخص وجود دارد امتیازی برای وی محاسبه خواهد شد. محاسبه امتیازات در قالب سیستمی تحت عنوان سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس اینتری یا CRS انجام خواهد شد. این سیستم مشخص می نماید که کدام یک از متقاضیان، واجد شرایط مشخص شده هستند.

3- ارسال دعوت نامه برای افراد واجد شرایط

دولت کانادا به صورت دوره ای دعوت نامه هایی را تحت عنوان ITA برای متقاضیانی که بیشترین امتیازات را کسب کرده اند ارسال می نماید. دقت داشته باشید که به طور مداوم این امکان را دارید تا پروفایل خود را به روزرسانی کنید.

الزامات مورد احتیاج برای اسکیل ورکر فدرال

سابقه کار، مهارت در زبان و تحصیلات، حداقل الزاماتی هستند که شخص متقاضی باید آن ها را داشته باشد. در صورتی که حداقل الزامات را داشته باشید سپس درخواست شما بر اساس معیارهای زیر مورد آنالیز قرار گرفته و امتیازاتی را کسب خواهید کرد:

  • سن: حدبیشتر 12 امتیاز
  • تحصیلات: حدبیشتر 25 امتیاز
  • سابقه کار: حدبیشتر 15 امتیاز
  • داشتن سابقه کار یا پیشنهاد شغلی از کانادا: حدبیشتر 10 امتیاز
  • مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی: حدبیشتر 28 امتیاز
  • تطبیق پذیری جهت ساکن شدن در کانادا: حدبیشتر 10 امتیاز

سیستم امتیازبندی CRS بر اساس این معیارها و اطلاعات پروفایل متقاضیان مجموع امتیازات آن ها را محاسبه خواهد نمود. این سیستم امتیازبندی بر مبنای 100 امتیاز طراحی شده و حداقل امتیازی که یک متقاضی باید به دست بیاورد 67 امتیاز است. اما این محاسبه امتیازات به چه شکل انجام می شود؟

معیار سن

نحوه امتیازبندی این معیار بدین شکل است که بیشترین امتیاز یعنی 12 امتیاز به افراد بین 18 تا 35 سال تعلق خواهد گرفت و متقاضیان بالاتر از 35 سال با توجه به سن خود امتیازات دیگری را خواهند گرفت. در ضمن افرادی که 47 سال یا بیشتر دارند هیچ امتیازی کسب نخواهند کرد.

معیار تحصیلات

برای امتیازبندی این معیار مدارک تحصیلی متقاضی که باید معادل مدارک تحصیلی کانادا باشد مورد آنالیز قرار خواهد گرفت. کمترین امتیاز به مدرک دیپلم تعلق دارد که 5 امتیاز است. بیشترین امتیاز نیز به دارندگان مدرک دکترا با 25 امتیاز تعلق خواهد گرفت.

معیار سابقه کار

در رابطه با معیار سابقه کار دقت داشته باشید که شغل مورد نظر شما حتما باید در لیست مشاغل مورد احتیاج کانادا آمده باشد. علاوه بر این حداقل یک سال باید سابقه کار در حوزه تخصصی مورد تقاضا را داشته باشید. بر همین اساس در صورت داشتن یک سال سابقه کاری 5 امتیاز خواهید گرفت. برای دو الی سه سال سابقه کاری 11 امتیاز، برای 4 الی 5 سال سابقه کاری 13 امتیاز و برای شش سال سابقه کاری یا بیشتر 15 امتیاز کسب خواهید کرد.

معیار مهارت زبان

برای این که واجد شرایط حضور در برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا باشید باید به وسیله شرکت در آزمون های زبان، توانایی خود را در زبان انگلیسی یا فرانسوی ثابت کنید. معیار اصلی سنجش این موضوع بر اساس نمره آزمون مهارت زبان کانادا یا CLB است. بر این اساس، افرادی که سطح CLB آن ها پایین تر از 7 باشد امکان درخواست برای برنامه skilled worker فدرال کانادا را نخواهند داشت. بیشترین امتیاز نیز به افرادی تعلق می گیرد که سطح CLB آن ها 9 یا بالاتر از آن باشد. البته به جز این آزمون می توانید مدارک مربوط به آزمون آیلتس را نیز برای اثبات مهارت زبان خود ارائه نمایید.

معیار سابقه یا پیشنهاد کاری

در صورتی که شخص متقاضی برنامه اسکیل ورکر فدرال در حال حاضر در کانادا مشغول به کار بوده و مجوز کار داشته باشد و یا یک پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی داشته باشد می تواند با ارائه مدارک خود 10 امتیاز به مجموع امتیازات قبلی خود اضافه نماید.

معیار تطبیق پذیری

در صورتی که شخص متقاضی سابقه کار یا تحصیل در کانادا را داشته باشد یا همسر وی که در سفر به کانادا همراه او خواهد بود سابقه کار یا تحصیل در کانادا را داشته باشد این موضوع باعث افزایش امتیاز متقاضی خواهد شد. علاوه بر این، در صورتی که بستگان شخص متقاضی یا همسر او در کانادا زندگی نمایند 5 امتیاز به مجموع امتیازات وی اضافه خواهد شد. ضمن این که مهارت زبان همسر شخص متقاضی نیز در افزایش امتیازات موثر است.

در سرانجام، امتیازات مربوط به هر یک از معیارها توسط سیستم CRS با یکدیگر جمع شده و یک امتیاز نهایی به شخص متقاضی تعلق خواهد گرفت. در صورتی که امتیاز بالایی را کسب کرده باشید یک دعوت نامه ITA دریافت خواهید کرد که پس از آن باید اقدامات بعدی را انجام دهید.

بعد از دریافت دعوت نامه، 60 روز زمان خواهید داشت تا فرم درخواست تکمیل شده را به همراه کلیه اسناد مربوطه ارسال نمایید.

از جمله این موارد، مدارک مربوط به اثبات تمکن اقتصادی است که باید برای اثبات توانایی اقتصادی جهت مستقر شدن در کشور کانادا ارائه شود. علاوه بر این، شخص متقاضی باید معاینات پزشکی را نیز انجام داده و نتایج آن را به منظور اخذ اقامت کانادا ارائه کند. گواهی سوءسابقه از دیگر مدارک مورد احتیاج است.

زمان و هزینه برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا

مدت زمان فرآیند آنالیز درخواست شخص متقاضی برنامه اسکیل ورکر کانادا به طور معمول 6 ماه یا کمتر است. هزینه برنامه اسکیل ورکر کانادا نیز به توضیح زیر مشخص شده است:

  • متقاضی اصلی: 550 دلار کانادا هزینه رسیدگی به درخواست و 490 دلار برای اخذ اقامت کانادا
  • همسر یا نامزد شخص متقاضی: 550 دلار کانادا هزینه رسیدگی به درخواست و 490 دلار برای اخذ اقامت کانادا
  • فرزند شخص متقاضی که زیر 22 سال بوده و همسر نداشته باشد: 150 دلار کانادا برای هر فرزند

برنامه اسکیل ورکر کبک QSWP

استان کبک برای جذب نیروی کار ماهر مورد احتیاج خود برنامه ای جداگانه با معیارهای خاص خود دارد که با سایر استان های کانادا دارای تفاوت است. برنامه اسکیل ورکر کبک برای افرادی که به کار و زندگی در استان کبک علاقه دارند یک برنامه عالی به حساب می آید. برای این که بتوانید واجد شرایط شرکت در این برنامه باشید احتیاجی به وجود پیشنهاد شغلی ندارید. ضمن این که برای این برنامه لیست مشاغل مورد تقاضا نیز تعریف نشده است.

دقت داشته باشید که فرآیند مهاجرت کاری استان کبک خارج از سیستم اکسپرس اینتری انجام می شود. بنابراین افراد متقاضی باید درخواست خود را برای گواهی انتخابی کبک یا Certificat de sélection du Québec (CSQ) در قالب یکی از برنامه های مهاجرتی این استان از جمله برنامه اسکیل ورکر کبک یا QSWP ارائه نمایند.

نحوه درخواست برای برنامه اسکیل ورکر کبک

برنامه اسکیل ورکر استان کبک دارای ویژگی های خاص خود بوده و شیوه درخواست برای آن دارای مراحلی است که تفاوت هایی را با سیستم فدرال دارد. درخواست برای این برنامه نیز با ایجاد پروفایل آغاز می شود با این تفاوت که ایجاد پروفایل در سیستم انحصاری استان کبک امکان پذیر است.

1- ایجاد پروفایل در پرتال Arrima

استان کبک در سال 2018 میلادی سیستمی تحت عنوان Arrima را معرفی کرد که به نوعی جایگزین اکسپرس اینتری محسوب می شود. بر این اساس، افراد علاقه مند به مهاجرت کاری به کبک به وسیله برنامه نیروی کار ماهر کبک در ابتدا باید در پرتال Arrima یک پروفایل EOI ایجاد نمایند تا از این طریق تمایل خود را برای کار در استان کبک اعلام نمایند.

2- ارائه درخواست در پرتال Mon Projet

بعد از آنالیز پروفایل ها تعدادی از متقاضیان برای تکمیل درخواست خود دعوت خواهند شد. متقاضیانی که برای ارائه درخواست مهاجرت کاری به کبک دعوت می شوند باید به وسیله پرتال Mon projet کبک درخواست خود را ارسال نمایند. این پرتال به افراد کاندیدشده اجازه می دهد تا درخواست خود را برای گواهی انتخابی کبک CSQ تکمیل کرده، هزینه درخواست را به طور آنلاین پرداخت کرده، تغییراتی را در درخواست خود ایجاد نموده و شرایط درخواست خود را در طول فرآیند رسیدگی پیگیری نمایند.

3- درخواست اقامت دائم کانادا

بعد از این که شخص متقاضی توانست CSQ را دریافت کند واجد شرایط درخواست اقامت دائم کانادا خواهد بود. در واقع CSQ همان نقشی را ایفا می نماید که ITA در برنامه نیروی کار ماهر فدرال دارد. بعد از ارائه درخواست اقامت دائم نوبت به دولت کانادا می رسد تا شرایط متقاضی را از جنبه های پزشکی و سابقه کیفری مورد آنالیز قرار دهد.

الزامات مورد احتیاج برنامه اسکیل ورکر کبک

همانند برنامه اسکیل ورکر فدرال در برنامه نیروی کار ماهر کبک نیز معیارهایی برای انتخاب متقاضیان وجود دارد که مشخص نماینده واجد شرایط بودن افراد خواهد بود. بر این اساس باید در سیستم امتیازبندی مهاجرت کبک حداقل امتیازات لازم را کسب کنید. مهم ترین فاکتورهایی که بر اساس آن ها شرایط متقاضیان آنالیز می شود شامل موارد زیر است:

  • تحصیلات: حدبیشتر 14 امتیاز
  • تجربه کاری: حدبیشتر 8 امتیاز
  • مهارت زبان: حدبیشتر 22 امتیاز
  • سن: حدبیشتر 16 امتیاز
  • پیشنهاد شغلی معتبر: حدبیشتر 14 امتیاز

به جز این موارد، همسر شخص متقاضی و فرزندان او نیز شامل امتیازات مختلفی می شوند که حدبیشتر آن 25 امتیاز خواهد بود. متقاضی مجرد باید حداقل 50 امتیاز و متقاضی متاهل باید حداقل 59 امتیاز کسب نماید.

زمان و هزینه برنامه اسکیل ورکر کبک

مدت زمان فرآیند برنامه نیروی کار ماهر کبک کاملا متغیر بوده و نمی توان زمان مشخصی را برای آن ارائه کرد. اما هزینه برنامه اسکیل ورکر کبک در سال 2019 به توضیح زیر بوده است:

  • متقاضی اصلی: 798 دلار کانادا
  • همسر یا نامزد شخص متقاضی: 171 دلار کانادا
  • فرزند شخص متقاضی: 171 دلار کانادا

برنامه های نامزدی استانی PNP

هر یک از استان ها و قلمروهای کشور کانادا برای کسانی که علاقه دارند در یک استان خاص از کانادا به کار و زندگی مشغول شوند برنامه های اسکیل ورکر خاص خود را ایجاد نموده اند. این برنامه های استانی به دلیل سرعت بالای رسیدگی از محبوبیت زیادی بین متقاضیان برخودار هستند. البته دقت داشته باشید که کلیه تصمیمات مربوط به اقامت دائم در کانادا توسط دولت فدرال گرفته می شود و استان ها در این رابطه تصمیم گیرنده نیستند. به همین دلیل است که برنامه های استانی اسکیل ورکر کانادا تحت عنوان برنامه های نامزدی شناخته می شوند.

نحوه درخواست برای برنامه نامزدی استانی کانادا

هر یک از استان های کانادا به جز کبک دارای برنامه نامزدی اسکیل ورکر خاص خود بوده و در نتیجه روش اقدام برای هر کدام از آن ها دارای تفاوت است. ضمن این که برنامه های نامزدی استانی هر یک از استان های کانادا چندین دسته مختلف را شامل می شود. به عنوان مثال استان نیوبرانزویک New Brunswick دارای 4 دسته شامل اکسپرس اینتری، حمایت کارفرما، کارآفرینی و کارآفرین تحصیلات تکمیلی برای طرح برنامه نامزد نیروی کار ماهر خود است.

تقریبا تمامی استان های کانادا یکی از دسته های برنامه نامزدی نیروی کار خود را به اکسپرس اینتری اختصاص داده اند. متقاضی می تواند به عنوان نامزد استانی یک پروفایل را در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد کند و سپس سیستم امتیازبندی CRS به نامزدهای استانی تا سقف 600 امتیاز را اعطا خواهد نمود. این یک سیستم امتیازبندی 1200 امتیازی است و 600 امتیازی که نامزدهای استانی دریافت می نمایند به نوعی تضمین نماینده اخذ دعوت نامه ITA از اکسپرس اینتری خواهد بود.

درخواست برنامه نامزدی استانی کانادا

سیستم اکسپرس اینتری در برنامه نامزدی استانی کاملا متداول بوده و برنامه نامزدی بیشتر استان ها با این سیستم مطابقت دارد. جهت ارائه درخواست برای برنامه نامزدی استانی کانادا به وسیله اکسپرس اینتری مراحل زیر را دنبال کنید:

1- ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری

اولین گام ایجاد یک پروفایل اکسپرس اینتری است که به صورت آنلاین انجام می شود. در صورتی که استان مورد نظر شما از قبل با نامزدی شما موافقت کرده باشد باید این موضوع را در پروفایل خود نشان دهید. در زمان ایجاد پروفایل در اکسپرس اینتری در قسمت نامزدی و انتخاب Nomination and selection باید گزینه yes را انتخاب کنید تا نامزدی شما تحت برنامه استانی تایید شود. سپس می توانید استان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2- تایید نامزدی

در صورتی که به وسیله دسته اکسپرس اینتری برای برنامه نامزدی استانی اقدام کرده باشید باید استان مربوطه نامزدی شما را مورد تایید قرار دهد. برای انجام این کار پس از این که پروفایل اکسپرس اینتری را ایجاد کردید باید با استان مورد نظرتان به طور مستقیم ارتباط برقرار کرده و اطلاعات زیر را به آن ها بدهید:

  • شماره پروفایل اکسپرس اینتری
  • کد اعتبارسنجی شخص جویای کار

استان مورد نظر شما از این اطلاعات برای تایید نامزدی متقاضی استفاده خواهد نمود. سپس پیغامی را دریافت خواهید کرد که می توانید گزینه قبول یا رد نامزدی را انتخاب کنید. در صورت قبول کردن، نامزدی شما تایید خواهد شد و سیستم اکسپرس اینتری حدبیشتر 600 امتیاز به شما اعطا خواهد نمود.

3- دریافت دعوت نامه به منظور درخواست اقامت دائم کانادا

برای این که بتوانید درخواست خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه نمایید ابتدا باید یک دعوت نامه گرفته باشید. در صورت واجد شرایط بودن برای دریافت دعوت نامه، یک پیغام را در حساب خود دریافت خواهید کرد و می توانید به صورت آنلاین درخواست اقامت کنید. دقت داشته باشید که از زمان دریافت دعوت نامه تنها 60 روز مهلت دارید تا برای دریافت اقامت کانادا اقدام نمایید. برای انجام این کار باید درخواست آنلاین خود را همراه با مدارک مورد احتیاج آپلود کرده و هزینه درخواست را نیز پرداخت نمایید.

الزامات مورد احتیاج برنامه نامزدی استانی کانادا

همچون برنامه فدرال برای نامزدی در برنامه استانی نیروی کار ماهر کانادا نیز باید واجد بعضی شرایط باشید که در استان های مختلف دارای تفاوت هایی است. این تفاوت ها از یک سو در رابطه با نوع معیارها و از سوی دیگر در خصوص اولویت هر یک از معیارها در استان های مختلف وجود دارد. در ادامه به منظور تبیین موضوع الزامات مورد احتیاج برای برنامه نامزدی اسکیل ورکر یکی از استان های کانادا را مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

الزامات برنامه نامزدی استانی ساسکاچوان

ساسکاچوان یکی از استان های کانادا است که بازار کار رو به رشدی داشته و چندین دسته مختلف در برنامه نامزدی استانی اسکیل ورکر دارد. از جمله این دسته ها می توان به اکسپرس اینتری، پیشنهاد شغلی و مشاغل مورد تقاضا اشاره داشت. در ادامه الزامات مورد احتیاج برای دسته اکسپرس اینتری استان ساسکاچوان آنالیز می شود.

  • داشتن شماره پروفایل اکسپرس اینتری و کد اعتبارسنجی شخص جویای شغل
  • برخورداری از مدارک آزمون زبان معتبر
  • برخورداری از تحصیلات دانشگاهی که قابل انطباق با سیستم آموزشی کانادا باشد
  • کسب حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز ممکن در سیستم ارزیابی ساسکاچوان
  • داشتن حداقل یک سال سابقه کاری در حوزه تخصصی مورد نظر در طول 10 سال گذشته
  • برخورداری از توان اقتصادی کافی برای ساکن شدن در ساسکاچوان

همان طور که در الزامات اشاره شد شخص متقاضی برنامه نامزدی استانی ساسکاچوان باید حداقل 60 امتیاز را از سیستم ارزیابی ساسکاچوان کسب کرده باشند. معیارهایی که امتیازبندی متقاضیان بر اساس آن انجام می شود شامل موارد زیر می شود:

  • تحصیلات: حدبیشتر 23 امتیاز
  • تجربه کاری: حدبیشتر 15 امتیاز
  • مهارت زبان: 20 امتیاز
  • سن: حدبیشتر 12 امتیاز
  • ارتباط با بازار کار ساسکاچوان: حدبیشتر 30 امتیاز

برنامه اسکیل ورکر کانادا طرح بسیار وسیعی بوده و گزینه های متنوعی را به متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا ارائه می دهد. گستردگی این برنامه ها و شرایط متفاوت آن ها ممکن است باعث سردرگمی شما شود. ضمن این که فرآیند درخواست برای هر یک از برنامه های نیروی ماهر کانادا پیچیدگی های خاص خود را دارد. توصیه می کنیم برای تسریع کار خود و افزایش شانس پیروزیت خود از تجربه و تخصص موسسات معتبر در این حوزه استفاده نمایید.

منبع: نیلگام
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 2223

به "اسکیل ورکر skilled worker کانادا چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسکیل ورکر skilled worker کانادا چیست؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکیل ورکر skilled worker کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید