اتمام قرارداد وحید شمسایی با تیم ملی فوتسال تا خاتمه سال

به گزارش انوار بلاگ، تیم ملی فوتسال ایران بعد از شکست مقابل ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، روز یکشنبه از کویت محل برگزاری این رقابت ها به ایران بازگشت.

اتمام قرارداد وحید شمسایی با تیم ملی فوتسال تا خاتمه سال

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال ایران که همراه با تیم ملی در کویت حضور داشت، بعد از حضور در فرودگاه امام در پاسخ به سئوال خبرنگاران تاکید نمود که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به کارش در این تیم ادامه می دهد، چون قرارداد دارد.

قرارداد شمسایی و دستیارانش با تیم ملی تا انتها سال 1401 است و احتمالاً این قرارداد برای سال آینده تمدید خواهد شد.

شمسایی تا به امروز با تیم ملی فوتسال ایران در سه رقابت شرکت نموده است. او ابتدا در مسابقات مقدماتی و انتخابی جام ملت های آسیا روی نیمکت ایران نشست و پیروز شد با این تیم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برسد.

شمسایی سپس با تیم ملی به تورنمنت تایلند رفت و با قبول شکست برابر مراکش در فینال، در این تورنمنت هم نایب قهرمان شد. آخرین حضور شمسایی روی نیمکت تیم ملی هم مربوط به مسابقات قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی در این رقابت ها است.

تیم ملی ایران در حال حاضر بعد از مسابقات قهرمانی آسیا برنامه خاصی ندارد و بعید به نظر می رسد تورنمنت کاسپین با حضور تیم هایی، چون روسیه، قزاقستان و آذربایجان هم برگزار بشود.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 15844

به "اتمام قرارداد وحید شمسایی با تیم ملی فوتسال تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام قرارداد وحید شمسایی با تیم ملی فوتسال تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید