تور فیلیپین ارزان: گشتی در مانیل، مرکز هزارچهره فیلیپین

به گزارش انوار بلاگ، اگر از ناشناخته ها هراس داری، هرگز به سفر نرو. سفر برای تماشا ناشناخته ها است؛ موضوعی که ماهیت تو را برایت آشکار می نماید برای سفر به دنیای ناشناخته فیلیپین آماده اید؟ کشوری که پستی وبلندی های تاریخ را پشت سر گذاشته و با پیش رفتن به سمت مدرنیته شدن، گردشگران را برای کشف تمدن غنی و طبیعت بکر خود فرا می خواند.

تور فیلیپین ارزان: گشتی در مانیل، مرکز هزارچهره فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

فیلیپین از کشورهای جنوب شرقی آسیا است. قرار گرفتن در کنار کشورهای توریستی چون مالزی، تایلند و سنگاپور، زیبایی های این کشور را تحت الشعاع قرار داده است، اما فیلیپین هم همچون همسایگانش طبیعی حیرت انگیز و غیرقابل وصف دارد. مانیل مرکز بسیار زیبای این کشور در رقابت با کوالالامپور و بانکوک بنای پیشرفت گذاشته و با موج جدیدی از رستوران ها، هتل های لوکس و مراکز سرگرمیی فراوان آماده است تا تعطیلاتی استثنایی را برای میهمانان خود رقم زد. در این مطلب می خواهیم خود را برای آماده نموده و به شهر همواره زنده و کمتر شناخته شده مانیل سفر کنیم.

اینتراموس، میراث اسپانیایی ها در مانیل

شهر مانیل برای چندین سال تحت استعمار اسپانیا بوده است و بناهای به جا مانده در این منطقه روایتگر دوران استعمار در فیلیپین هستند. اینتراموس به معنای شهری محصور در دیوار، به وسیله اسپانیایی ها برای حافظت از مانیل ساخته شد. اینتراموس در طول جنگ جهانی دوم صدمات زیادی دید و بیشتر بخش های آن ویران شد اما در این منطقه هستند بناهایی که همچنان پا برجا مانده و روح تاریخ را در آن زنده نگه داشته اند.

قلعه فورت سانتیاگو یکی از بناهای ارزشمند در اینتراموس است که بخش عظیمی از تاریخ فیلیپین را روایت می نماید. هدف از ساخت این قلعه دفاع از مانیل در برابر حملات دشمنانش بوده اما بازی های تاریخی ورق را تا جایی برگردانده است که بسیاری از قهرمانان فیلیپین در سانتیاگو جان خود را از دست داده اند.

پادشاهان فیلیپین، اسپانیا ها، آمریکایی ها و ژاپنی ها همه از دولت هایی هستند که به وسیله همین قلعه بر فیلیپین حکومت نموده اند؛ اما امروزه سانتیاگو را آرامش محض فرا گرفته و این قلعه با تمام داستان هایش به محل گردش مسافران فیلیپین تبدیل شده است.

در داخل قلعه باغ های سرسبز، استخر ها و فواره ها چشم انداز ای مجذوب نماینده را به وجود آورده اند و گردشگران می توانند ساعاتی را به دور از هیاهوی مانیل در میان برج ها و درختان قلعه به گشت وگذار بپردازند.

کلیسای سنت آگوستین هم از دیگر بناهای باقیمانده در اینتراموس است. این کلیسا در سال 1586 به وسیله اسپانیایی ها ساخته شد. دیوارهای سنگی کلیسا به قدری محکم هستند که طی 400 سال عمر خود در برابر زلزله، طوفان و جنگ مقاومت نموده و همچنان پابرجا شکوه خود را به رخ بازتماشامایندگان می کشند.

دیوارهای کلیسا با نقاشی های هنرمندان ایتالیایی تزئین شده و سقف آن هم با گچ بری های حیرت انگیز و طرح های هندسی تصویری سه بعدی خارق العاده ای را ایجاد نموده است. محوطه سنت آگوستین بسیار خاص طراحی شده و گردشگران با خود به دوران قرون وسطی می برد. نام کلیسای سنت آگوستین با زیبایی بی بدیل و معماری منحصربه فرد در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

گشتی در موزه های مانیل

شهر مانیل موزه هایی بسیاری دارد که به گردشگران برای شناخت تاریخ و فرهنگ فیلیپین یاری می نمایند. موزه مردم شناسی فیلیپین در یک ساختمان نئو کلاسیک واقع شده است و آثاری شگفت انگیز از دوران قبل از استعمار اسپانیا را به نمایش می گذارد. در منطقه اینتراموس ساختمان زیبای موزه ریزال خودنمایی می نماید. در این موزه نکات برجسته زندگی قهرمان ملی فیلیپین دکتر خوزه ریزال را از نبوغ تا ایستادگی وی در برابر اسپانیایی ها را می توان دید.

یکی از موزه های مجذوب نماینده و متفاوت مانیل موزه کفش است ایملدا مارکوس است. ایلمدا مارکوس همسر رئیس جمهور سابق فیلیپین به خرید و جمع آوری کفش معتاد بود. او در دوران زندگی اش بیش از سه هزار کفش خرید و کلکسیون عظیم کفش های وی را به معروفیت جهانی رساند. در موزه کفش مانیل حدود 800 جفت از کفش های ایملدا مارکوس به نمایش گذاشته شده است.

بازدید از موزه ایالا در مانیل هم خالی از لطف نیست. در این موزه 4 طبقه مجموعه ای نفیس از طلاهای فیلیپین، الماس های چندصدهزار دلاری و آثاری از هنرمندان فیلیپینی وجود دارد.

فیلیپین و هنرهای معاصر

اگر اهل گالری گردی هستید، نمایشگاه های مانیل با ارائه آثاری از نقاشی های مدرن هنرمندان فیلیپینی حال و هوایتان را عوض می نماید. گالری ملی هنر مانیل شما را با تم فکری نقاشان کلاسیک فیلیپینی در قرن نوزدهم آشنا می نماید. گالری مترو پلیتین هم مکانی خارق العاده برای تماشا نقاشی های مدرن و هنر معاصر در فیلیپین است.

محله چینی ها با قبرستان های لوکس در مانیل

در مانیل می توانید از قدیمی ترین محله چینی ها تماشا کنید. این منطقه معروف بینوندو نام دارد و خیابان های آن با فانوس های چینی تزئین شده اند. بینوندو با داشتن معابد بودایی، رستوران های چینی و مغازه های سنتی شما را از فیلیپین خارج نموده و به قلب فرهنگ و تمدن چین می برد. بینوندو علاوه بر جاذبه های سرگرمیی یکی از عجیب ترین قبرستان های جهان را در خود دارد. این قبرستان بیش تر از اینکه خانه ارواح باشد مکانی لاکچری لاکچری با امکانات پیشرفته زندگی است. قبرستان چینی ها متعلق به افراد ثروتمند است که گویی بعد از مرگ هم تمام خدمات رفاهی را در اختیار دارند. بعضی از چینی های ثروتمند برای درگذشتگان خود خانه هایی مجهز می سازند تا بعد از مرگ هم زندگی آرامشان ادامه داشته باشد. جالب است بدانید که قبرستان چینی ها از گران ترین و منحصربه فردترین قبرستان های جهان است و گردشگران زیادی برای بازدید از آن به مانیل سفر می نمایند.

غذاهای فیلیپینی

شاید غذاهای فیلیپینی خیلی معروف نباشند اما رستوران های مانیل تمام کوشش خود را به کار می برند تا با سرو غذاهای با کیفیت گردشگران را راضی نگاه دارند.

فیلیپینی ها بیشتر غذاهای خود را از اسپانیا، چین و مالزی الهام گرفته اند؛ بنابراین در این کشور می توانید انواع غذاهای دریایی، نودل و سوشی را در طعم های متنوع امتحان کنید. رستوران بلک بایر با سرآشپز اسکاتلندی و رستوران اسپانیایی با منو مخصوص دریایی از رستوران های مدرن و پرطرفدار مانیل هستند.

شب های همواره بیدار در مانیل

شب های روشن و همواره بیدار در مانیل، این شهر را به مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل نموده است. رستوران ها و کافه های مانیل تا نیمه های شب باز بوده و خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند. بعلاوه گروه های تئاتر خیابانی همراه با موسیقی زنده ساعاتی پر از شادی و خنده را برای گردشگران به ارمغان می آورند.

تورهای یک روزه

مردم فیلیپین از هر فرصتی برای گردش و سرگرمی استفاده می نمایند. آن ها ترجیح می دهند آخر هفته خود را در طبیعت زیبای اطراف مانیا سپری نمایند. شما هم می توانید یک روز از اقامت در مانیل را به گردش در جنگل یا پیک نیک در کنار ساحل اختصاص دهید. کوه پیناتوبا با درختان سرسبز و دریاچه شگفت انگیزش مکانی عالی برای گذراندن یک آخر هفته رؤیایی است. علاقه مندان به ورزش های آبی هم می توانند به جزیره Corregidor رفته و در مکانی آرام با منظره ها حیرت انگیز از شنا، غواصی و سایر سرگرمیات آبی لذت ببرند.

جهت رزرو تور فیلیپین با همکاران واحد فروش تور در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

7 غذای لذیذ که در سفر به فیلیپین باید امتحان کرد

5 علت برای سفر به بوراکای، ساحلی تماشای در فیلیپین

نکات ضروری که قبل از سفر به فیلیپین باید بدانید

10 سوغاتی سنتی که در سفر به فیلیپین باید آن ها را خریداری کنید

راهنمای سفر به فیلیپین

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 10770

به "تور فیلیپین ارزان: گشتی در مانیل، مرکز هزارچهره فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین ارزان: گشتی در مانیل، مرکز هزارچهره فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید