گل محمدی: من و درویش با حضور تماشاگران موافقت کردیم ، فردا باید شخصیت قهرمانی مان را نشان بدهیم

به گزارش انوار بلاگ، گل محمدی درباره محرومیت طرفداران آلومینیوم گفت: صحبتی آقای درویش کردند که طرفداران حاضر شوند، من هم موافقت کردم اما این اتفاق نیفتاد.

گل محمدی: من و درویش با حضور تماشاگران موافقت کردیم ، فردا باید شخصیت قهرمانی مان را نشان بدهیم

به گزارش خبرنگاران یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اظهار کرد: از طرفداران پرسپولیسی تشکر می کنم که در اراک از ما استقبال کردند. اتفاقاتی که رخ داد و باعث محرومیت من شد، باعث دوری من شد اما این محرومیت هم تمام شد. متاسفانه در دو بازی قبلی امتیازات مهمی را از دست دادیم و در آغاز بازی ها از دست دادن این امتیازات کار ما را سخت می نماید. اینکه گل نخوردیم بسیار مهم است و نشانه خوبی برای قهرمان شدن است. بازی فردا برای ما مهم است و گرفتن سه امتیاز هدف ما است. آقای رحمتی تیم خوبی آماده کردند که تاکتیکی بازی می نمایند. از بازیکنانم می خواهم با انگیزه بازی نمایند و نباید امتیاز از دست بدهیم. تیم خوبی داریم و همه عوامل باشگاه در کوشش هستند تا روزهای خوبی برای طرفداران رقم بزنند.

وی اضافه نمود: نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم و برای هماهنگی بیشتر به بازی های بیشتری نیاز داریم. من به تیمی که داریم امید زیادی دارم. بازیکنان به عشق پرسپولیس به این تیم آمدند و بازیکنان قدیمی هم عاشق تیم هستند. تیم هماهنگی داریم و می خواهم برای بازی فردا شخصیت قهرمانی خود را نشان بدهند.

وی در خصوص اخبار مطرح شده مبنی براینکه بخشش طرفداران آلومینیوم برای بازی فردا منوط به نظر مدیران پرسپولیس است و حتی شنیده شده مدیرعامل این باشگاه موافقت به حضور طرفداران را به در اختیار گرفتن 50 درصد ظرفیت باشگاه منوط نموده است، شرح داد: رضا درویش با من در خصوص حضور طرفداران صحبت کرد. من اصلاً وارد جزئیات نشدم و فقط گفتم بازی حتماً با حضور طرفداران باشد. از اینکه چند درصد از استادیوم در اختیار میزبان یا مهمان باشد اطلاعی ندارم. برای لذت بردن طرفداران فوتبال بازی می کنیم. فرقی بین طرفداران دو تیم نیست مردم حق دارند فوتبال را از نزدیک ببینند. به ویژه تیم میزبان دوست دارد از میزبانی خودش استفاده کند. این حق همه تیم های شهرستانی است که از میزبانی خودشان استفاده نمایند.

او درباره حضور بانوان در ملاقات استقلال برابر مس کرمان هم گفت: وقتی صحبت از مردم و طرفداران است، بخشی از این مردم زنان هستند. آن ها هیچ فرقی با مردان ندارند. اتفاق خوبی اتفاق افتاده و امیدوارم زیرساخت ها برای سایر استادیوم هم وجود داشته باشد. امیدوارم ما با توجه به حضور مردان و زنان فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. امیدوارم در همه استادیوم ها شاهد حضور حداکثری باشیم. دوست دارم روزی را ببینم نصف استادیوم را مردان و نصف را زنان تشکیل بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره از دست دادن امتیاز در دو بازی قبلی تیمش هم گفت: من به بحث های مثبت بازی فردا فکر می کنم. بازیکنانی دارم که در لحظه های سخت تصمیم خوب بگیرند و با غیرت هستند. اینکه اتفاق گذاشته روی بازی تاثیر بگذارد درست نیست و فردا یک بازی نو است و باید بازی خودمان را انجام بدهیم.

او در خاتمه در پاسخ به سوال خبرنگاری که مطرح کرد چرا پرسپولیس بازیکن خارجی خوب نمی تواند به خدمت بگیرد هم گفت: سوالات شما ارتباطی به بازی ندارد و اینکه بخواهیم وارد جزئیات بشویم به گذشته مربوط است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 15221

به "گل محمدی: من و درویش با حضور تماشاگران موافقت کردیم ، فردا باید شخصیت قهرمانی مان را نشان بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: من و درویش با حضور تماشاگران موافقت کردیم ، فردا باید شخصیت قهرمانی مان را نشان بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید