بعضی پیشکسوتان استقلال با ماشین کار می نمایند، ناهماهنگی وجود دارد

به گزارش انوار بلاگ، سعید لطفی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر شهرخودرو در هفته ششم لیگ برتر گفت: استقلال فرایند رو به جلو را در پیش گرفته و آرام آرام و منطقی جلو می رود البته اِشکالاتی هم در تیم وجود دارد که به طور حتم و با گذشت زمان، محمود فکری آنها را رفع می نماید.

بعضی پیشکسوتان استقلال با ماشین کار می نمایند، ناهماهنگی وجود دارد

وی در مورد تیم شهرخودرو گفت: شهرخودرو یک تیم بسیار خوب است. پیش از آنکه این تیم 10 نفره گردد، چند موقعیت خوب را از دست داد. الجبوری در این ملاقات کوشش زیادی برای گلزنی کرد اما هم روزش نبود و هم رشید مظاهری مقابلش عملکرد فوق العاده ای داشت. در مجموع شهرخودرو می تواند در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد انتقاداتی که از خط دفاع این تیم می گردد، اضافه نمود: در این سال ها که فکری سرمربی تیم های مختلف بوده، همواره کمترین گل خورده را داشته و تیمش در خط دفاع دارای عملکرد خوبی بوده است. استقلال در حال حاضر مدافعان بسیار خوبی دارد اما برای هماهنگی کامل، احتیاج به زمان است. فکری دیر به استقلال اضافه شد و چنین اتفاقی باعث شد که نتواند تیمش را قبل از آغاز فصل، به هماهنگی برساند، البته این اتفاق در استقلال رخ خواهد داد و تیم روز به روز بهتر می گردد.

وی در مورد استفاده سرمربی آبی پوشان از بازیکنان جوان گفت: فکری به جوانگرایی علاقه خاصی دارد. من چند سال در کنارش بودم و می دانم که او علاقه زیادی دارد که به بازیکنان جوانان میدان بدهد چرا که آنها انگیزه لازم و دوندگی خوبی دارند و در کنار باتجربه ها می توانند عملکرد مثبتی در تیم داشته باشند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد ملاقات استقلال برابر ذوب آهن از هفته هفتم لیگ برتر گفت: شرایط ذوب آهن خوب نیست. قبل از اینکه بخواهیم درباره این تیم صحبت کنیم، باید برای بازیکنانش آرزوی سلامتی داشته باشیم. آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا در تیمشان، مقابل پرسپولیس بازی نکردند. اگر شرایط ذوب آهن خوب نیست، سازمان لیگ باید ملاقات این تیم برابر استقلال را هم لغو کند. در مجموع ذوب آهن یک تیم قدیمی است و بازیکنان خوبی دارد که از انگیزه بالایی برخوردارند اما این روزها شرایطی به وجود آمده که این تیم دچار بحران کرونا شده است.

لطفی در مورد خط دفاع استقلال اعلام کرد: عملکرد خط دفاع مقابل شهرخودرو بد نبود. دانشگر هم خوب دفاع کرد و گلزنی خوبی داشت اما به دلیل زمان کم، مدافعان استقلال هنوز با یکدیگر هماهنگ نشده اند اما مطمئناً این خط دفاع روز به روز نسبت به گذشته بهتر می گردد.

مدافع پیشین استقلال در مورد انتقاداتی که از فرشید اسماعیلی شده است، گفت: حق هر بازیکنی است که تمام مطالباتش را دریافت کند؛ تعصب پیراهن و مسائل اقتصادی جای خودشان را دارند. در حال حاضر پیشکسوتانی هستند که به دلیل مسائل اقتصادی در اسنپ و روی تاکسی کار می نمایند اما کسی سراغی از آنها نمی گیرد. من رفتار غیرحرفه ای را نمی پسندم. بهتر بود اسماعیلی با باشگاه صحبت می کرد و مسائل درون تیمی به بیرون درز پیدا نمی کرد. او باید تفکرات حرفه ای داشته باشد تا بیشتر از گذشته بتواند در خدمت تیمش باشد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7495

به "بعضی پیشکسوتان استقلال با ماشین کار می نمایند، ناهماهنگی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی پیشکسوتان استقلال با ماشین کار می نمایند، ناهماهنگی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید