کشف 82 ماینر غیر مجاز در ساختمان بورس تایید شد

به گزارش انوار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اطلاعیه به وسیله شرکت توزیع برق تهران بزرگ در مورد کشف تعدادی دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در ساختمان بورس به توضیح زیر منتشر شد؛

کشف 82 ماینر غیر مجاز در ساختمان بورس تایید شد

به اطلاع هموطنان گرامی می رساند صنعت برق با این مورد هم بر اساس قوانین موجود، برخورد جدی به عمل خواهد آورد.

بر اساس گزارش ماموران بازرسی از محل، تعداد 82 دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند، کشف و ضبط شده، لازم به ذکر است مصارف محل موردنظر تحت آنالیز است.

صنعت برق تاکید می دارد نگهداری یا اتصال دستگاه های استخراج رمزارز فاقد مجوز به هر نحو و در هر محل، غیرقانونی بوده و مسئولیت آن در موارد سازمانی بر عهده بالاترین مقام سازمان و در سایر موارد بر عهده شخص دارنده انشعاب برق است و لذا به مسئولان دستگاه های اجرایی و سایر متذکر می گردد با دقت در رعایت موارد فوق از سوء استفاده افراد سودجو که شرایط آسیب به منافع عمومی و شبکه برق کشور را فراهم می آورند، جلوگیری به عمل آورند.

بعلاوه از همه هموطنان خواهشمند است در صورت مشاهده مواردی از این دست و استفاده غیرمجاز از برق، نسبت به انعکاس آن به وسیله سامانه سمات به آدرس https://www.tavanir.org.ir/samaat اقدام و از پاداش در نظرگرفته شده بهره مند شوند.

به اطلاع می رساند شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ سال جاری حدود 8 هزار ماینر غیرمجاز را کشف و تحویل مراجع انتظامی داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالای خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11193

به "کشف 82 ماینر غیر مجاز در ساختمان بورس تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 82 ماینر غیر مجاز در ساختمان بورس تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید