چگونه ابرو های پهن و پرپشت داشته باشیم؟

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران: ابرو ها جزء عناصر اصلی صورت شما هستند. فرم و حالت آن ها می توانند تاثیر بسزایی در چهره شما داشته باشند. در حال حاضر، مدتی است که ابرو های ضخیم و پرپشت هواداران بسیار زیادی پیدا نموده اند؛ از افراد معمولی گرفته تا سلبریتی های معروف، همه و همه به دنبال داشتن ابرو های پرپشت و جذاب هستند. در ادامه این مقاله چندین روش مختلف برای داشتن ابرو هایی پرپشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه ابرو های پهن و پرپشت داشته باشیم؟

روش های طبیعی برای داشتن ابرو های پرپشت

برای داشتن ابرو هایی پرپشت و ضخیم می توانید از روش های مختلفی بهره ببرید. یکی از روش های کاربردی، استفاده از مواد طبیعی مفید است. استفاده مداوم از این آیتم ها می تواند شما را به نتیجه دلخواه تان برساند.

روغن زیتون

روغن زیتون حاوی ویتامین A و E می باشد که باعث رشد ابرو می شود. همچنین تار های ابرو را تغذیه می نماید. پیشنهاد می کنیم حتما از روغن های بکر و تصفیه نشده بهره ببرید تا بیشترین تاثیر را روی ابرو های شما داشته باشد. مقدار کمی از روغن زیتون را به دست خود زده و آن را روی ابروهایتان ماساژ دهید. بگذارید روغن برای چند ساعت روی ابروهایتان باقی بماند و سپس آن را با آب و صابون بشویید.

روغن نارگیل

استفاده از روغن نارگیل می تواند کمبود پروتئین ابرو ها را جبران نموده و سبب تقویت ابرو ها می شود. خاصیت ضد میکروبی روغن نارگیل، باعث شده تا استفاده از این محصول سبب جلوگیری از عفونت فولیکول ها شود. علاوه بر آن، استفاده از روغن نارگیل، سبب افزایش رشد ابرو ها شده و آن ها را پرپشت و ضخیم می نماید. برای استفاده از آن می توانید قدری از روغن نارگیل را به یک تکه پنبه زده و به ابرو ها بکشید. بهتر است این روغن برای مدت زمان طولانی، مثلا شب تا صبح روی ابرو ها بماند.

روغن بادام

روغن بادام حاوی مقادیر فراوانی ویتامین A، B و E است که سبب افرایش رشد و تقویت مو ها می شود. قبل از استفاده از روغن بادام، اطمینان حاصل کنید که به آن حساسیت ندارید؛ چراکه بادام یک ماده آلرژی زاست. این روغن را به صورت دوران به ابرو های خود زده و آن را ماساژ دهید. بگذارید روغن حداقل یک شب تا صبح روی ابرو ها مانده و سپس آن را بشویید.

روغن کنجد

استفاده از روغن کنجد می تواند سبب افزایش رشد ابرو شود. همچنین روغن کنجد را به قسمت هایی از ابرو که دچار ریزش شده اند بزنید؛ چراکه می تواند سبب رشد مجدد آن ها شود. تنها کافی است چند قطره از روغن کنجد را روی دست هایتان ریخته و آن را به ابرو ها بزنید. برای دریافت نتیجه بهتر، این روند را هرروز تکرار کنید.

شیر

همانطور که احتمالا می دانید، شیر سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و از این رو تقریبا تمام مواد ضروری برای رشد و تقویت ابرو ها و در نتیجه، داشتن ابرو هایی پرپشت و ضخیم مناسب خواهد بود. قدری شیر را به یک تکه پنبه زده و آن را روی ابرو های خود ماساژ دهید. بعد از 15 دقیقه آن را با آب بشویید. برای دریافت بهترین نتیجه، این کار را به صورت روزانه انجام دهید.

لیمو

لیمو به سبب خاصیت اسیدی که دارد، سبب کاهش میزان چربی پوست شده و باعث می شود تا اکسیژن بیشتری به فولیکول های ابرو برسد. از این رو سبب تقویت و افزایش رشد ابرو ها شده و می توانید ابرو های ضخیم و پرپشتی داشته باشید. برای استفاده از این میوه مفید، آن را برش داده و 2 تا 3 دقیقه روی ابرو های خود بمالید. سپس بگذارید تا حدود 2 دقیقه روی ابرو ها باقی بماند و در نهایت آن را با آب بشویید.

زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ سرشار از بیوتین است که سبب رشد سریع ابرو ها و پرپشت و ضخیم شدن آن ها می شود. برای استفاده از این ماسک ابرو، زرده تخم مرغ را هم بزنید تا یکدست شود. بعد با استفاده از یک براش، فرچه یا گوش پاک کم آن را به ابروهایتان بزنید. بگذارید زرده تخم مرغ 20 دقیقه روی ابروهایتان بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

وازلین

استفاده از وازلین سبب مرطوب شدن پوست زیر ابرو ها شده و ابرو ها را مرطوب و تغذیه می نماید. همچنین سبب افزایش رشد ابرو ها شده و آن ها را تقویت می نمایند. اگر قصد دارید برای پرپشت کردن ابرو های خود از وازلین بهره ببرید، قدری از آن را به ابروهایتان بزنید و بگذارید شب تا صبح روی ابرو ها بماند. در نهایت آن را با آب ولرم بشویید.

روش های غیر طبیعی برای داشتن ابرو های پرپشت

متد هایی که در بالا اشاره کردیم، تماما از روغن و مواد طبیعی هستند. اما در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که حاوی بسیاری از این روغن ها بوده و تاثیری مشابه استفاده از مواد طبیعی خواهند داشت.

ژل حالت دهنده ابرو اسنس

اسنس یکی از برند های معروف لوازم آرایش است که اکثر محصولات آن قیمت مناسبی داشته و کیفیت نسبتا خوبی نیز دارد. این ژل ابروی بی رنگ، بافت ژله ای داشته و کاملا شفاف است. استفاده از این محصول می تواند حالت ابروی شما را ثابت نگه داشته و جلوه طبیعی و زیبایی به آن دهد. این ژل ابرو، حالت ابرو های شما را تا مدت نسبتا طولانی مرتب نموده و رو به بالا نگه می دارد.

ژل تقویت نماینده ابرو سروینا

شرکت سروینا یکی از برند های فراوری نماینده محصولات آرایشی و بهداشتی است که برپایه عصاره های گیاهی است. این ژل ابرو حاوی عصاره گیاه رازیانه، گزینه، آویشن، بابونه و رزماری است. استفاده از این مدل ژل ابرو سبب جلوگیری از ریزش ابرو ها گشته و همچنین موجب رشد مجدد ابرو ها می شود. قبل از استفاده از این محصول، ابتدا ابرو های خود را با یک پاک نماینده ملایم تمیز نموده و سپس آن را به ابروهایتان بزنید.

کرم تقویت نماینده ابرو سریتا

این محصول گیاهی حاوی مواد طبیعی مثل عصاره نعناع فلفلی، عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره مریم گلی و عصاره بابونه است. همچنین ویتامین B5 و B6 موجود در این ژل ابرو سبب تقویت ابرو ها شده و مو های ابرو را ضخیم تر می نماید. این ژل را می توانید روی ابرو ها ماساژ داده و بگذارید تا هر زمان که می خواهید روی ابرو ها بماند. همچنین این محصول خواص آنتی اکسیدانی داشته و به این ترتیب، علاوه بر از بین بردن اثرات و عوامل مضر، اثر مثبتی در تقویت فولیکول های ابرو دارد.

سرم احیا نماینده ابرو

این سرم، صرفا سبب تقویت و احیا ابرو ها شده و باعث می شود ابرو های پرپشت و ضخیمی داشته باشید. این محصول حاوی ویتامین E است؛ این ویتامین سبب افزایش رشد ابرو ها و تقویت فولیکول های ابرو می شود. این سرم دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است؛ از این رو می توانید با خیالی آسوده از آن بهره ببرید.

محلول تقویت ابرو رزماری

این محلول، یکی از بهترین روش های داشتن ابرو های پرپشت و ضخیم است. عصاره رزماری موجود در این ترکیب باعث شده تا استفاده از آن سبب جلوگیری از ریزش ابرو و همچنین تقویت آن شود. این محصول، علاوه بر ابرو، برای تقویت موی سر و جلوگیری از ریزش آن نیز مناسب است. همچنین قیمت مناسبو وجود مجوز سازمان غذا و دارو این محلول، از دیگر مزایای آن می باشد.

محلول تقویت و رشد ابرو لامینین

عصاره آویشن، رزماری، فارفارا، روغن درخت غان، گزنه، دم اسبی و کپکسیل می باشد که تمام آن ها تاثیر مثبتی بر تقویت ابرو ها خواهد داشت. استفاده از این محصول، سبب افزایش ضخامت ابرو ها و پرپشت شدن آن ها می شود. اگر بنا به دلایل مختلفی مثل رنگ کردن مداوم ابروها، تتو کردن و... ابروهایتان کم پشت شده است، با استفاده از این محلول، می توانید باز هم ابرو های پرپشت و صخیمی داشته باشید.

ژل تقویت نماینده ابرو الی ژن

این ژل تقویت نماینده ابرو، حاوی کافئین است که به همین جهت، سبب افزایش رشد ابرو می شود. این محصول حاوی عصاره سیر، آرنیکا، منتول و رزماری است؛ از این رو استفاده از آن علاوه بر کاهش ریزش ابروهایتان، سبب افزایش رشد آن نیز می شود. وجود ویتامین B5 نیز از دیگر مزایای این ژل تقویت نماینده ابرو است.

محلول تقویت نماینده ابرو ماولا

این محلول، سبب تقویت ابرو و همچنین مژه گشته و با فرمول هوشمندانه خود، سبب تقویت پیاز ابرو می شود که یکی از بهترین روش ها برای تقویت ابروهاست. در این محصول از ترکیب موکوپلی ساکارید طبیعی استفاده شده که سبب تقویت ابرو و همچنین مژه و همچنین افزایش رشد آن ها می شود. علاوه بر آن، ویتامین B2 و آمینو اسید هایی که در این محلول وجود دارد، ابرو های شما را پرپشت و جذاب خواهد نمود.

تونیک تقویت ابرو اویدرم

این محلول تقویت نماینده با فرمولاسیون پیشرفته ای که دارد، سبب کنترل ریزش ابرو، تقویت و همچنین ضخیم و پرپشت شدن ابرو ها می شود و در نتیجه ابرو های زیبا و جذاب می شود. این محلول حاوی مواد مغذی گیاهی بوده و ویتامین B5 فراوانی نیز دارد. همچنین محصولی منحصر به فرد برای افزایش جریان خون مویرگی در اطراف فولیکول ها شده و در نتیجه به رویش مجدد ابرو ها یاری می نماید.

منبع: برترین ها
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 201

به "چگونه ابرو های پهن و پرپشت داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ابرو های پهن و پرپشت داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید