پشت پرده انگیزه بالای لوکادیا برای آقای گلی

به گزارش انوار بلاگ، ستاره هلندی پرسپولیس می خواهد هرطور شده آقای گل لیگ برتر گردد.

پشت پرده انگیزه بالای لوکادیا برای آقای گلی

پرسپولیس درحالی پیروز شد در یک بازی سخت مقابل تیم سختکوش مس رفسنجان به رجحان یک بر صفر برسد که ستاره هلندی پرسپولیس باز هم ناجی این تیم شد و با گل او سرخ پوشان پیروز به کسب پیروزی و صدرنشینی شدند.

لوکادیا به جرات یکی از بازیکنان کارنامه دار است که تا به حال به فوتبال ایران آمده و در همین چند بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته هم هنر خود را در گلزنی ثابت نموده است. لوکادیا که به لحاظ بدنی نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس عقب بود، از هفته سوم به ترکیب سرخ پوشان اضافه شد و در 6 دیداری که برای پرسپولیس انجام داد، 5 گل به ثمر رساند و خودش را به عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گلی در این فصل عنوان کرد.

لوکادیا که پنالتی زن اول تیمش محسوب می گردد، در بازی با تراکتور اجازه زدن پنالتی را پیدا نکرد و ترابی پشت ضربه پنالتی نهاده شد و پنالتی را خراب کرد. چه بسا اگر پشت توپ قرار می گرفت، این بازیکن الان 6 گله و آقای گل لیگ بود. او که یکی از گران ترین بازیکنان خارجی لیگ برتر به شمار میرود، انگیزه زیادی برای آقای گلی در این فصل دارد و می خواهد هرطور شده این عنوان با ارزش را بدست بیاورد.

جدا از بحث های فوتبالی و اعتباری که آقای گل لیگ بدست خواهد آورد، انگیزه های اقتصادی هم در این موضوع دخیل است و مهاجم گلزن پرسپولیس می خواهد از این فرصت به نحو احسن استفاده کند. ستاره هلندی که با قراردادی 900 هزار دلاری به پرسپولیس پیوسته، 300 هزار دلار هم در قراردادش به عنوان آپشن قراردادند که در صورت فعال شدن این آپشن ها، کل این پول یا بخشی از آن به لوکادیا خواهد رسید. یکی از آپشن های قرارداد یورگن لوکادیا مربوط به آقای گلی است و این بازیکن در صورت آقای گلی در لیگ برتر حدود 100 هزار دلار پاداش دریافت خواهد نمود.

همین موضوع باعث شده تا مهاجم هلندی پرسپولیس از هر فرصتی برای گل زدن استفاده کند و سفت و سخت در پی آقای گلی در این فصل باشد. هرچند این هفته محمد عباس زاده مهاجم تراکتور با هت تریک مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شد از ستاره هلندی پرسپولیس پیشی بگیرد و به تنهایی آقای گل فعلی لیگ برتر باشد، اما با توجه به کیفیت و شم گلزنی بالای این بازیکن، احتمال آقای گلی لوکادیا زیاد است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 15950

به "پشت پرده انگیزه بالای لوکادیا برای آقای گلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده انگیزه بالای لوکادیا برای آقای گلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید