مسئول برگزاری جام حذفی: برای تعویق دربی زمان نداریم، سازمان لیگ روی برگزاری بازی اصرار دارد

به گزارش انوار بلاگ، اگر قرار باشد بازی استقلال و پرسپولیس لغو شود، دو تیم دیگر پس از برگزاری بازی شان باید به استراحت بروند تا پس از بازی های لیگ قهرمانان ابتدا بازی دربی انجام شود و سپس با بدنسازی مجدد دیدار فینال برگزار شود که این حالت به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

مسئول برگزاری جام حذفی: برای تعویق دربی زمان نداریم، سازمان لیگ روی برگزاری بازی اصرار دارد

مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی گفت: با توجه به محدودیت زمانی نمی توان دربی را به تعویق انداخت و این بازی در زمان اعلام شده برگزار می شود.

امیرحسین روشنک در گفت و گو با فارس درباره درخواست تیم های استقلال و پرسپولیس برای تعویق دیدار نیمه نهایی جام حذفی گفت: این بازی به هیچ وجه تعویق نمی افتد و موضع سازمان لیگ هم برگزاری بازی در تاریخ اعلام شده است زیرا زمان دیگری برای برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال جام حذفی نداریم.

وی افزود: قرار است تیم های ایرانی از 24 شهریور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند اما تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان که درگیر این رقابت ها نیستند، نمی توانند بازی نیمه نهایی جام حذفی را برگزار کرده و فینال را در شرایطی انجام بدهند که باید ابتدا بدنسازی کنند.

مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی شرح داد: اگر قرار باشد بازی استقلال و پرسپولیس لغو شود، دو تیم دیگر پس از برگزاری بازی شان باید به استراحت بروند تا پس از بازی های لیگ قهرمانان ابتدا بازی دربی انجام شود و سپس با بدنسازی مجدد دیدار فینال برگزار شود که این حالت به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

روشنک شرح داد: پس از لیگ قهرمانان به هیچ وجه نمی توانیم دیدار نیمه نهایی و فینال جام حذفی را برگزار کنیم و اگر قرار باشد اکنون بازی دربی تعویق بیفتد، باید بازی های این مرحله را به فصل بعدی موکول کنیم که به دلیل محدودیت زمانی فصل آینده هم جا و زمانی برای برگزاری بازی های نیمه نهایی و فینال باقی نمی ماند. به همین دلایل هم سازمان لیگ روی برگزاری بازی دربی در همان تاریخ اعلام شده اصرار دارد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

gigablog.ir: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5555

به "مسئول برگزاری جام حذفی: برای تعویق دربی زمان نداریم، سازمان لیگ روی برگزاری بازی اصرار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول برگزاری جام حذفی: برای تعویق دربی زمان نداریم، سازمان لیگ روی برگزاری بازی اصرار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید