ویلموتس: هیچ نتیجه ای باعث حذف یا صعود قطعی تیمی نمی گردد، آماده بازی با عراق هستیم

به گزارش انوار بلاگ، قبل از هر چیز به همه مردم عزیز ایران سلام می کنم. در وهله نخست، ابراز تأسف و تأثر قلبی ام را به خانواده حادثه دیدگان زلزله در آذربایجان شرقی اعلام می کنم.

ویلموتس: هیچ نتیجه ای باعث حذف یا صعود قطعی تیمی نمی گردد، آماده بازی با عراق هستیم

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که ملی پوشان ایران به خوبی خود را برای ملاقات مقابل تیم ملی عراق آماده می نمایند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه ملاقات مقابل تیم ملی عراق، پیامی به توضیح زیر صادر کرد:

قبل از هر چیز به همه مردم عزیز ایران سلام می کنم. در وهله نخست، ابراز تأسف و تأثر قلبی ام را به خانواده حادثه دیدگان زلزله در آذربایجان شرقی اعلام می کنم.

اندکی راجع به بازی ایران و عراق صحبت کنیم. تیم ملی به اهمیت این بازی واقف است و می توانم به شما اطمینان بدهم که به خوبی برای این بازی آماده می شویم. با اشتیاق و عزم فراوان، آمادگی خود را حفظ می کنیم تا شما مردم ایران به تیم ملی افتخار کنید و بازیکنان با لباس تیم ملی افتخارآفرینی نمایند. همه ما یک هدف مشترک داریم و آن راهیابی به جام جهانی است.

هیچ نتیجه ای باعث حذف قطعی یا صعود قطعی تیمی نمی گردد، اما می دانیم که مسابقه پنجشنبه، بازی مهمی برای مردم ایران است و به شما مردم عزیز اطمینان می دهم که حداکثر توان خود را برای ارائه بهترین بازی به کار می گیریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 1301

به "ویلموتس: هیچ نتیجه ای باعث حذف یا صعود قطعی تیمی نمی گردد، آماده بازی با عراق هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس: هیچ نتیجه ای باعث حذف یا صعود قطعی تیمی نمی گردد، آماده بازی با عراق هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید