واکسن کرونای فایزر تایید شد

به گزارش انوار بلاگ، سازمان جهانی بهداشت با تایید واکسن کرونای فایزر برای استفاده اضطراری خاطرنشان کرد که به زودی کشور های فقیر به این واکسن دسترسی پیدا می نمایند.

واکسن کرونای فایزر تایید شد

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، سازمان جهانی بهداشت تایید کرد که می توان از واکسن های کرونای فایزر و بیونتک به صورت اضطراری استفاده کرد و کشور های فقیر ممکن است به زودی به این واکسن های ضد کرونا به وسیله طرح کواکس دسترسی پیدا نمایند.

سازمان جهانی بهداشت با تایید واکسن فایزر گفت: به کشور ها توصیه می کنیم که فرایند اعطای مجوز و دریافت واکسن کرونا را برای استفاده اضطراری تسریع نمایند.

آژانس بهداشتی سازمان ملل نیز خاطرنشان کرد: در آنالیز های معین شده است که واکسن های فایزر و بیونتک که پیش از این در آمریکا، انگلیس، اتحادیه اروپا و ده کشور دیگر مجوز گرفته است دارای معیار های لازم برای ایمنی و اثربخشی معین شده توسط سازمان جهانی بهداشت است.

واکسن های کرونای فایزر و بیونتک باید در دمای بسیار پایین نگهداری شوند و این یک مانع عظیم برای کشور های در حال توسعه است، زیرا امکانات لازم برای نگه داری را ندارند.

سازمان جهانی بهداشت در این باره گفت: این احتیاج باعث می گردد که واکسن در مکان هایی که ممکن است تجهیزات کاملی برای نگه داری ندارند، چالش برانگیز گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 7733

به "واکسن کرونای فایزر تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونای فایزر تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید