واژگونی مرگبار پژو 206 در محور ملایر- همدان

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: واژگونی خودرو در محور ملایر-همدان منجر به فوت یک نفر شد.

واژگونی مرگبار پژو 206 در محور ملایر- همدان

حسین روستائی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته رأس ساعت 10:24 دقیقه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی ملایر، واژگونی خودروی پژو 206 در محور ملایر- همدان خبر داده شد.

وی اضافه نمود: به محض اطلاع سریعا یک دستگاه خودروی سنگین امداد و نجات سازمان همراه امدادگران به محل وقوع حادثه با تجهیزات کامل اعزام و به محض رسیدن مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پژو 206 با یک نفر سرنشین به عنوان راننده در خارج از جاده واژگون شده است.

وی گفت: امدادگران با در اختیارداشتن وسیله جک سوسماری اقدام به وارونه کردن خودرو به روی چهار چرخ کردند سپس راننده مذکور را که در ساعت اولیه واژگونی بر اثر جراحات سنگین فوت کرده بود از زیر خودرو رها کرده و با کاور ویژه حمل جسد ضمن هماهنگی با نیروهای بهشت هاجر ملایر به سردخانه انتقال دادند.

روستائی در ادامه از بروز حریق در انبار رویه کوبی مبل در کارگاه ام. دی.اف، خبر داد و گفت: همچنین رأس ساعت 6:23 دقیقه صبح طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی، رویت حریقی در مجاور کارگاه ام.دی.اف در شهرک صنعتی واقع در روستای حاجی آباد گزارش شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر با بیان اینکه سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به محل وقوع حادثه اعزام شد، گفت: در این حادثه یک باب سوله که تولیدی ام.دی.اف دو پالت که بروی آن چندین ورق چوب ام.دی.اف قرار گرفته بود، در حال سوختن بود.

روستائی یادآور شد: با توجه به شدت حریق آتش نشانان بدون فوت وقت با استفاده از دو حلقه شیلنگ یک و یک دوم اینچ و آب تحت فشار اقدام به اطفای حریق فوق کردند و خوشبختانه در این حادثه کسی صدمه ندید.

وی گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است اما طی مشاهدات اولیه احتمال عمدی بودن ایجاد حریق وجود دارد، که متعاقباً بش از نظر کارشناسی شده علت اصلی این حادثه اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 5739

به "واژگونی مرگبار پژو 206 در محور ملایر- همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی مرگبار پژو 206 در محور ملایر- همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید