واتساپ خاتمه قابلیت واکنش به پیغام را عرضه می نماید

به گزارش انوار بلاگ، مدت ها بود که می شنیدیم واتساپ روی قابلیت واکنش به پیغام کار می نماید اما امروز بالاخره شاهد عرضه آن برای نسخه بتای این اپلیکیشن محبوب بودیم.

واتساپ خاتمه قابلیت واکنش به پیغام را عرضه می نماید

واتساپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیغام رسان به شمار میرود که تا قبل از کرونا شاید باور نمی کردید که اصلا پرکاربرترین اپلیکیشن پیغام رسان باشد چرا که به نسبت سایر رقبا، قابلیت های بسیار کمتری داشت و اصلا نمی توان تصور کرد که چگونه کاربران با آن کار می کردند. اما شرکت تصمیم گرفت روز به روز به قابلیت های آن اضافه کند تا کاربران هم بیشتر و بیشتر به آن علاقه مند شوند.

بعد از اینکه کرونا توسعه پیدا کرد و احتیاج کاربران به اپلیکیشن هایی که بتوان به وسیله آن ها به دورکاری پرداخت افزایش پیدا کرد، چندین ماه هر قابلیتی که به واتساپ اضافه می شد واقعا کاربردی بودند. اما این روزها بیشتر آپدیت ها نقش معمولی تری به خود گرفته اند که از جمله این موارد می توان به همین واکنش به پیغام ها اشاره نمود. اگرچه این قابلیت در نوع خود بسیار کاربردی به شمار میرود اما به نسبت آن قابلیت هایی که در دوران کرونا برای واتساپ عرضه می شد خیلی بااهمیت و ضروری در نظر گرفته نمی گردد.

امکان واکنش به پیغام در حالی به واتساپ آمد که در پیغام رسان های دیگر مدت هاست که وجود دارد. مدت ها بود می شنیدیم واتساپ هم می خواهد به زودی به این قابلیت مجهز گردد اما هیچوقت این اتفاق نمی افتاد تا بدین ترتیب بالاخره امروز فرایند انتشار آن برای کاربران نسخه بتای این اپلیکیشن شروع شد.

طبق گزارش منتشر شده از سوی وب سایت WABetaInfo، شرکت ظاهرا در کوشش است تا این قابلیت را هرچه زودتر برای کاربران بیشتر نیز عرضه کند اما فعلا کاربرانی که نسخه 2.22.8.3 از بتای این اپلیکیشن را در اختیار دارند می توانند واکنش به پیغام را تجربه نمایند. طبق گفته های این وب سایت، کاربران از بین 6 واکنش مختلف از جمله لایک، عشق، خنده، غافلگیری، غم و تشکر، یکی را برای پاسخ سریع به پیغام مخاطب خود ارسال نمایند.

WABetaInfo می گوید عرضه این قابلیت فعلا همگانی نیست و فقط تعداد محدودی از کاربران بتا به آن دسترسی دارند اما قطعا طی آینده ای نزدیک باید شاهد عرضه آن برای نسخه عمومی واتساپ نیز خواهیم بود. البته نمی دانیم آیا این قابلیت فقط محدود به چت های گروهی است یا اینکه در چت های خصوصی هم می توان از آن استفاده کرد. اپلیکیشن های رقیب مانند اسلک و … در هر دو حالت امکان واکنش به پیغام را در اختیار کاربران قرار می دهند حال باید دید واتساپ چه برنامه ای دارد.

این در حال حاضر یکی از چندین قابلیتی است که قرار است برای واتساپ عرضه گردد. البته باید این یک مورد را از فهرست قرار است خارج کنیم چرا که تقریبا باید گفت عرضه شده و فقط باید منتظر عرضه عمومی آن باشیم. از جمله قابلیت های خوبی که طی یک سال گذشته به واتساپ اضافه شده می توان به سازنده استیکر در نسخه دسکتاپ، امکان مشاهده پیش نمایشی از فایل های صوتی ضبط شده قبل از ارسال و پشتیبان گیری رمزگذاری شده اشاره نمود. علاوه بر این ها قابلیت هایی نظیر پیش نمایش تصاویر ارسالی به صورت فایل، امکان توقف فرایند ضبط صدا و از سرگیری آن و بسیاری موارد خوب دیگر هم از جمله قابلیت هایی هستند که گفته می گردد واتساپ قرار است به زودی آن ها را عرضه کند.

فعلا در این رابطه که چه زمانی شاهد عرضه تمام این قابلیت ها روی نسخه عمومی واتساپ خواهیم بود خبری نداریم و باید منتظر بمانیم ببینیم چه پیش می آید اما قابلیت واکنش به پیغام باید خیلی زود برای همه در دسترس قرار بگیرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 14073

به "واتساپ خاتمه قابلیت واکنش به پیغام را عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ خاتمه قابلیت واکنش به پیغام را عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید