همکاری ایران، یونیدو و ژاپن در توسعه صنعت شیلات در چابهار

به گزارش انوار بلاگ، مراسم امضای پنج پروژه مشترک همکاری میان ژاپن و یونیدو، در مقر این سازمان و با حضور مدیرکل یونیدو، و سفرا و نمایندگان دائم ژاپن، عراق، ایران، پاکستان، آفریقای جنوبی و اوگاندا برگزار گشت.

همکاری ایران، یونیدو و ژاپن در توسعه صنعت شیلات در چابهار

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در این چارچوب، پروژه همکاری مشترک جمهوری اسلامی ایران، یونیدو و ژاپن، آغاز فاز سوم توسعه صنعت شیلات در چابهار و به ارزش 180 هزار یورو تعریف شده است. پیش از این نیز فازهای یک و دو این پروژه به ارزش 680 هزار یورو به پایان رسیدند که تماما از سوی دولت ژاپن تامین شده است.

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تاکید بر جایگاه راهبردی چابهار، این بندر را به عنوان مرکز توسعه شرق کشور از طریق توسعه راههای ترانزیتی بین کشورهای شمال آقیانوس هند و آسیای مرکزی دانست.

نماینده دائم کشورمان همچنین بر اهمیت همکاری های بین المللی در جهت توسعه پایدار کشورها و مقابله با چالش های توسعه اقتصادی از طریق تبادل دانش و تجربه، انتقال فناوری و ظرفیت سازی و همچنین رفع محدودیت ها و تحریم های غیرقانونی در این زمینه تاکید کرد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 3222

به "همکاری ایران، یونیدو و ژاپن در توسعه صنعت شیلات در چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ایران، یونیدو و ژاپن در توسعه صنعت شیلات در چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید