نورشرق: پرسپولیس مسئله ای بابت ثبت قرارداد تمیروف ندارد، بدهی داخلی ربطی به جذب بازیکن خارجی ندارد

به گزارش انوار بلاگ، رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال بیان کرد باشگاه پرسپولیس مسئله ای بابت ثبت قرارداد بازیکن ازبکستانی خود ندارد.

نورشرق: پرسپولیس مسئله ای بابت ثبت قرارداد تمیروف ندارد، بدهی داخلی ربطی به جذب بازیکن خارجی ندارد

به گزارش خبرنگاران، جمشید نورشرق در مورد اعتراض باشگاه پدیده نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و جذب بازیکن خارجی به وسیله این تیم بدون دریافت رضایت نامه باشگاه مشهدی گفت: دستورالعملی از سوی سازمان لیگ در مورد نحوه جذب بازیکنان خارجی صادر و ابلاغ شد که برابر آن یکی از شرایط اصلی جذب بازیکنان خارجی نداشتن بدهی قطعی خارجی است. باشگاه پرسپولیس فاقد بدهی خارجی است و دقیقا برابر آن دستورالعمل مجوز جذب بازیکن خارجی دارد. این شرح به مدیرعامل باشگاه پدیده نیز داده شد.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرح باشگاه پرسپولیس مسئله ای برای ثبت قرارداد شرزود تمیروف ندارد، گفت: بله! وجود بدهی های داخلی زمانی که درصدد بازیکن داخلی باشند حتماً مدنظر قرار می گیرد اما ارتباطی به جذب بازیکن خارجی ندارد. این قانون برای تمام باشگاه ها هم به طور یکسان رعایت می گردد.

رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که باشگاه پدیده از عدم ثبت قرارداد بازیکنان خارجی خود نیز انتقاد نموده بود، توضیح داد: دقیقاً به همان دلیلی که در قسمت اول صحبت هایم شرح دادم (بدهی خارجی) این باشگاه در این خصوص با مشکل روبرو است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 13678

به "نورشرق: پرسپولیس مسئله ای بابت ثبت قرارداد تمیروف ندارد، بدهی داخلی ربطی به جذب بازیکن خارجی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورشرق: پرسپولیس مسئله ای بابت ثبت قرارداد تمیروف ندارد، بدهی داخلی ربطی به جذب بازیکن خارجی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید