اعتراض علی کریمی به سانسور در برنامه دورهمی مهران مدیری !

به گزارش انوار بلاگ، خبرنگاران: اعلام شده بود که مهران مدیری از علی کریمی دعوت نموده بوده تادر برنامه دورهمی حضور پیدا کند. دعوتی که با پاسخ منفی علی کریمی روبه رو شده بود.

اعتراض علی کریمی به سانسور در برنامه دورهمی مهران مدیری !

علی کریمی ستاره بازنشسته فوتبال ایران است. علی کریمی به سینما و موسیقی هم علاقه مند است.علی کریمیمتأهل است. علی کریمی فرزند دارد. علی کریمی 1 متر و 79 سانت قد دارد. علی کریمی فوتبال را سال 69 آغاز کرد.

به گزارش خبرنگاران، اعلام شده بود که مهران مدیری از علی کریمی دعوت نموده بوده تادر برنامه دورهمی حضور پیدا کند. دعوتی که با پاسخ منفی علی کریمی روبه رو شده بود.

با این حال عده ای علت رد این پیشنهاد از سوی علی کریمی را به تصمیم کلی او برای حضور نیافتن در صداوسیما مرتبط می دانستند اما گویا ماجرا از قرار دیگری است و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مسئله ای با حضور در صدا وسیما نداشتند.

گفته می گردد علی کریمی بعد از اطلاع از اینکه صحبت های میهمانان برنامه دورهمی از سوی صداو سیما بعضا سانسور می گردد تصمیم گرفته تا در این برنامه حاضر نگردد.

کریمی که در مورد مسائل و معضلات اجتماعی همواره مواضع خاص خود را داشته و چهره ای دغدغه مند از خود ارائه نموده است به نزدیکان خود و برنامه سازان دورهمی اعلام نموده در صورتی که این برنامه به صورت زنده پخش می شد مسئله ای برای حضور در این برنامه نداشته.

اما ترجیح می دهد در برنامه ای که قرار است بخشی از صحبت های او را سانسور کند حضور پیدا نکند تا دعوت مهران مدیری از یکی از محبوب ترین چهره های ورزش ایران همچنان با پاسخ منفی روبه رو گردد.

منبع: وقت صبح

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 11424

به "اعتراض علی کریمی به سانسور در برنامه دورهمی مهران مدیری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض علی کریمی به سانسور در برنامه دورهمی مهران مدیری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید