معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک

به گزارش انوار بلاگ، آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک | Business class Cathay Pacific

امروز می خواهیم تا خدمات پروازی یکی از شرکت های هواپیمایی معروف جهان را مورد بررسی قرار دهیم. پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک (Business class Cathay Pacific). شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک یکی از شرکت های هواپیمایی در سطح جهان است که برترین خدمات را در این بخش ارائه می نماید. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر ابتدا مختصری از تاریخچه این شرکت هواپیمایی بدانید و در ادامه با هم از خدماتی که در پرواز بیزینس کلاس کاتای پسفیک ارائه می شود را بررسی نماییم.

معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک

شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک یک شرکت هواپیمایی آسیایی است که تحت پرچم هنگ کنگ اقدام به فعالیت های پروازی می نماید. این شرکت از سوی یاتا در سال 2011 به عنوان سومین شرکت هواپیمایی دنیا از نظر بازار سرمایه شناخته شده است. این شرکت هواپیمایی از سال 2010 به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های حمل و نقل دنیا نیز شناخته می گردد.

کاتای پسفیک، روزانه به 168 مسیر داخلی پرواز دارد. شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک در سال 1946 در هنگ کنگ راه اندازی شد و همانطور که در سطر بالاتر نیز گفته شد، روزانه به 200 مقصد بین المللی که در 50 کشور دنیا پراکنده شده اند، پروازهای مستقیم دارد. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در هنگ کنگ است و از فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به عنوان آشیانه مرکزی هواپیماهای خود بهره می برد.

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر در آشیانه هوایی خود، 145 فروند هواپیمای مسافربری و باربری را دارد که از طریق آن ها پروازهای کارگو و باربری و مسافربری انجام می دهد. این شرکت در سال 2012 بیش از 27 میلیون نفر مسافر و نزدیک به 2 میلیون بسته را به سر تا سر دنیا انتقال داده است.

شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک در 10 ساله این سال های اخیر همیشه جز 5 خط برتر و ایرلاین های هوایی در دنیا بوده است. در حال حاضر بزرگ ترین سهام داران شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک، شرکت هوا و فضای سوایر گروپ و همچنین شرکت هواپیمایی ایر چاینا می باشند.

شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک دارای یک شرکت تابعه به نام کاتای دراگون است که به اتفاق هم در حال حاضر عضوی از اتحادیه دنیای وان ورلد هستند. فرودگاه های سوارنابومی بانکوک و تائویوان تایوان، به عنوان مراکز اصلی هواپیماهای شرکت کاتای پسفیک و همچنین قطب دوم پروازی این شرکت فعالیت می کنند.

میانگین سنی مسافران این هواپیما، 7.7 سال است. در حال حاضر 18 هزار و 600 نفر برای این شرکت بزرگ هواپیمایی کار می کنند. شما می توانید با نصب برنامه کاتای پسفیک بر روی موبایل خود برای رزور پرواز، صندلی وهر اطلاعاتی که برای سفر نیاز دارید را از طریق این برنامه در اختیار داشته باشید.

مقاصد پروازی شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک در 5 قاره دنیا و در 50 مقصد، در کشورهای: آفریقای جنوبی، استرالیا، نیوزیلند، چین، بحرین، بنگلادش، هند، نپال، سریلانکا، دبی، قطر، مالدیو، اتریش، جمهوری چک، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه،آلمان، مجارستان، ایتالیا، نروژ، پرتغال، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوئیس، هلند، انگلیس، برزیل، کانادا، شیلی، مکزیک، پرو، آمریکا، اندونزی، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، ویتنام ،کامبوج، ژاپن و کره می باشد.

قابل ذکر است که شرکت کاتای پسفیک، با سفارش 51 فروند هواپیمای تازه در حال توسعه تعداد هواپیماهای شرکت خود است. این شرکت در حال حاضر اقدام به برگزاری پروازهای اکونومی، پریمیوم، بیزینس کلاس و در نهایت پرواز فرست کلاس می نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر امکانات و شرایط پرواز با بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک را مورد بررسی قرار دهیم.

پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک

حال به اصل مطلب یعنی بررسی امکانات پروازی بیزنس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک را بررسی نماییم. اول این نکته را باید بدانید که برای پرواز های بیزینس کلاس، کاتای پسفیک محدودیت هایی برای میزان و تعداد صندلی ها برایتان اعمال خواهد کرد. البته این محدودیت ها برای برخی از خطوط هوایی اعمال می گردد که این محدودیت ها برای کاتای پسفیک مستثنی نیست.

در ابتدا ما به شما پیشنهاد می کنیم که وسایل خودتان را در چمدان های بیشتری حمل کنید. در برخی از پرازهای بیزینس کلاس کاتای پسفیک می توانید بر اساس نوع هواپیما ایرباس و یا هواپیمای دیگر، می توانید 2 قطعه و در برخی از خطوط می توانید 3 قطعه بار درون هواپیما با خود داشته باشید.

در هر بار پرواز با بیزینس کلاس شما طبق قوانین شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک، وزن مجاز برای بار شما در قوانین کلاس پروازی تعیین شده است و اگر بیش از حد تعیین گردد باید با شرکت هواپیمایی خود تماس حاصل نمایید و هزینه اضافی بار خود را حتما قبل از پرواز بپردازید. توجه داشته باشید که قبل از رزرو و پرواز برای اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت هواپیمایی مراجعه نمایید.

در رابطه با رزرو بلیط هواپیما در کاتای پسفیک برای بچه ها زیر دو سال خود، حتما برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت کاتای پسفیک مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که هزینه رزرو جایگاه مخصوص کودک، به همان میزان هزینه بار که برایش تعریف شده است، دریافت می گردد. همانطور که در مطالب قبلی هم برای شما بازگو نموده بودیم، این کلاس پروازی مخصوص تجار و گروه های کاری است و معمولا امکانات آن مناسب با شرایط مسافرانی با خصوصیات آنان می باشد. طبق روال ویژگی های خاص کترینگ های هواپیمایی ها و تاکید آنان بر روی کیفیت غذاها، غذاهای این ایرلاین در پروازهای بزینس کلاس به چندین نوع مختلف تقسیم می گردد.

از جمله دیگر امکانات مهم و خاص این پرواز برای مسافران می توان به: صندلی تختخواب شو، لگ روم با فضایی مناسب، شارژر و تجهیزات صوتی و تصویری شخصی و منوی سرگرمی که انواع مجله های بین لمللی، فیلم و بازی ها را دارد، به مسافرانش تعلق می گیرد. اگر مسافر این پرواز هستید باید بدانید برای مسافران این پرواز هم گیت چک این جداگانه و هم سالن انتظار متفاوت و جداگانه ای به صورت معمول در نظر گرفته می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: anvarblog.ir شناسه مطلب: 20249

به "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کاتای پسفیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید